Re: Overlever SAS corona-krisen?
Själv har jag en inställd resa från 24 maj med SAS som jag har begärt återbetalning på. Det enda svaret jag har fått från kontakt med customer service är att den kommer att återbetalas men inte någon horisont alls.
Eftersom de inte vägrar återbetalning kan jag inte gå till kreditkortsbolaget och begära återbetalning. Därför har jag skickat begäran om betalningsföreläggande till Kronofogden (vilket också rekommenderas av konsumentvägledningen).
Själv har jag en inställd resa från 24 maj med SAS som jag har begärt återbetalning på. Det enda svaret jag har fått från kontakt med customer service är att den kommer att återbetalas men inte någon horisont alls.
Eftersom de inte vägrar återbetalning kan jag inte gå till kreditkortsbolaget och begära återbetalning. Därför har jag skickat begäran om betalningsföreläggande till Kronofogden (vilket också rekommenderas av konsumentvägledningen).