Dette er et makkverk. Noe annet enn cash burn nå ville jo ha vært rart«On the positive side, it is a clear signal that Flyr’s business model is not working.»
Er det DNB eller Norwegian/SAS som har skrevet dette?
«On the positive side, it is a clear signal that Flyr’s business model is not working.»
Er det DNB eller Norwegian/SAS som har skrevet dette?
Negativ analyse = meglerhuset fikk ikke oppdraget med å tilrettelegge emisjonen.
Positiv analyse = meglerhuset fikk oppdraget med å tilrettelegge emisjonen.
Ja men hvor er Arctic eller SB1 Markets sine positive analyser?
Jeg har vært sketisk til forretningsmodellen til Flyr hele tiden, og har skrevet flere ganger at jeg ikke forstår hva det er de tilbyr kundene som ikke SK eller DY har?
Jeg har vært sketisk til forretningsmodellen til Flyr hele tiden, og har skrevet flere ganger at jeg ikke forstår hva det er de tilbyr kundene som ikke SK eller DY har?
Mindre kompleksitet. Og da sikter jeg til det du etterlyser - hva de kan tilby kundene som SK eller DY ikke kan.
Prisen på billetten er vesentlig for mange, men man skal ikke kimse av gleden ved en bestillings-prosess som har minimalt med terskler.
KISS - keep it simple, stupid.![]()
Aksjekursen er allerede ned ca 12-13% i dag. De har fått merke det dårlige resultatet godt på aksjekursen.
Det er de mer eller mindre gjenbruk av de samme slides (men enkelte forandringer) de har brukt hele tiden?
Hvis mange av disse rutene har vært med. Det gir jo en god indikasjon, men er jo langt fra gitt det blir akkurat slik. BRU var f.eks en overraskelse her