Du hadde iallfall rett angående kort rullebane i alpene... :up:
" Vi har hatt en veldig etterspørsel etter Alpene, og St. Gallen ligger perfekt plassert, med steder som Davos, St. Anton, Innsbruck og Ischgl mellom en og to timers kjøring fra flyplassen. Denne flyplassen kan verken SAS eller Norwegian bruke, faktisk blir vårt fly det største som kan lande her, sier Hennig-Olsen."
![]()
Lett load til Berlin
Det heter faktisk "Hennig Olsen is" - levde selv mange år i troen på at det var Henning som lagde isen, men det er altså feil.Hva skal man si?
Men jeg må si som sant er, hvis Flynonstop enda eksisterer i desember 2014 skal jeg personlig spasere naken ned Karl johans gate i nettoen mens jeg spis en Henning Olsen is![]()
Hva skal man si?
At dem flyr ruter hvor det åpenbart ikke er noe marked er jo helt utrolig!
Er mange andre destinasjoner både i Norge og utland hvor det skulle gå fint å få folk ombord, det er flere destinasjoner i Norge hvor siste fly til Oslo går f.eks kl 14 00, og marked er det for avgang etter det! Folk må ta fri fra jobb for å reise til Oslo siden flyet går så tidlig, og næringslivet får ikke tid til møter uten overnatting heller!
Men forstår at det er vanskelig uten nett av ruter innenriks!
Men jeg må si som sant er, hvis Flynonstop enda eksisterer i desember 2014 skal jeg personlig spasere naken ned Karl johans gate i nettoen mens jeg spis en Henning Olsen is![]()
Det heter faktisk "Hennig Olsen is" -
Helt enig, nevnte dette for over en måned siden, og fikk da svar om at "de jobbet med det". Det må da være helt kritisk for et nytt og ukjent flyselskap å komme opp i alle de største søkemotorene fra dag én, og jeg kan ikke skjønne at det ikke var på plass før de startet. Jeg håper at FNS overlever, men hvis de ikke gjør det tror jeg at dette alene kan være en stor del av grunnen.Prøvde å søke på en tilfeldig avgang med dem. I verken ITA Matrix eller Skyscanner kom flighten opp i det hele tatt, på finn.no kom den opp med "Spanjet" men til 650 kr mer enn på Flynonstop sine egne hjemmesider.
Er vel ikke så rart de har dårlig med belegg når de ikke kommer opp der folk søker...
LN-DYA:
Uups, jaja! Sier man noe får man holde det![]()
Ouch... Haaper/regner med at middelhavsrutene gaar tilnaermet fulle?
Hva med London?
Helt enig, nevnte dette for over en måned siden, og fikk da svar om at "de jobbet med det". Det må da være helt kritisk for et nytt og ukjent flyselskap å komme opp i alle de største søkemotorene fra dag én, og jeg kan ikke skjønne at det ikke var på plass før de startet. Jeg håper at FNS overlever, men hvis de ikke gjør det tror jeg at dette alene kan være en stor del av grunnen.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.