• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nytt norsk flyselskap: «Flyr» (Erik G. Braathen)

Status
Not open for further replies.
Re: «Flyr» - Nytt norsk flyselskap (Erik G. Braathen)

Dermed skal samtlige aktør fly BGO-ALC, på samme dag - lørdager. (Gitt at WF fortsetter med ruten på nyåret.) Er vel den eneste ruten med alle 4 (SK, DY, WF, Flyr)?

OSL-TRD flys også av alle

Teller rundt 30pax på kveldens TOS-OSL. Talte ikke mange avgående på veg nordover heller. Pushback 10min før rute, men boarding compleated var 30 min før rute.

OSL-BOO .. OSL-BGO .. OSL-TOS .. dog med mellomlandinger for WF's del.

Tenker non-stop, så de du lister utgår [emoji847] OSL-TRD er vel eneste andre med alle aktørene, selv om WF ikke nødvendigvis «satser» og heller har ruten for å sjonglere fly hvis jeg husker riktig?

Er vel kun solabladet som dekket det.

Sent from my SM-A526B using Tapatalk

Ser ut som det ble en diversion på FGA og OSL-SVG i dag grunnet trolig stabilisatorfeil

Vel ifølge nyhetsbrevet er det ny destinasjon denne uken. ikke vet jeg om svensk i face siden er noe hint.

Ser ut som det ble en diversion på FGA og OSL-SVG i dag grunnet trolig stabilisatorfeil
Vel så ut som forsinket svg avgang. tok av 18:10 etter å landet rundt 17 tida.

Ser at de begynte med nightstop i TOS fra søndag til mandag nå i siste halvdel av oktober. Så er jo noe lignende vi har sett på TRD/BGO

Da kommer kanskje Berlin, Barcelona……og Bilbao eller Brussel, i morgen?

254207bde90935e3834c4cf44f232574.jpg

«Flyr» - Nytt norsk flyselskap (Erik G. Braathen)

Jeg fikk en mail ikveld om ny rute til Gran Canaria fra 14. desember. 2x uken frem til nyttår, deretter 3.

Last edited:

Har Flyr oppdatert ombord-menyen? Ref en post av dem på Instagram

Torsdag morgen kommer Q3 resultater. Spennende å se hvordan butikken går!
Dette blir jo første gang Flyr offentliggjør pax tall samt, inntekter.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vil tro tallene vil skuffe noen, men det koster penger å starte flyselskap. De ønsker vel å være "profitable" innen utgang av år nummer 3. Vil nok være mye minus og "negativ" dekning angående det finansielle i media.
I helger har pax tallene vært veldig bra, og generelt har utlandsrutene gjort det ganske bra. Innenlandsrutene har litt dårlige belegg i ukedager (typ Tirsdag-Torsdag)
Blir spennende å se hva de offentligjør

Status
Not open for further replies.
Back