• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Nytt flyselskap til Kjevik - FlyNonstop

Gjorde samme søkene selv og ingenting er listet i ITA. Alternativene med stopp til og fra London tar evigheter fra KRS, nesten 6 timer er raskeste via AMS.

Jeg finner mange alternativer og routinger som ligger godt under 4 timer, både med SAS og KLM. Raskeste er 3 timer 25 minutter.

Eller snakker du t/r?
 
Jeg finner mange alternativer og routinger som ligger godt under 4 timer, både med SAS og KLM. Raskeste er 3 timer 25 minutter.

Eller snakker du t/r?

Jeg så bare raskt på LCY, regner med at LHR går en del raskere
 
Fra 27. oktober skifter Flynonstop fra CDG-flyplassen til Orly i Paris.

Høres fornuftig ut.

Utfordringer per nå: Fiasko på Berlin. Fiasko på Paris, som etter hvert kuttes en tid. Supersalg på London og sommerkampanje på Mallorca. Parma droppes mandager.

Men Dubrovnik går bra. Én ekstra NCE i uken er det også blitt plass til.

Fortrinn: FNS snur seg raskt (aka markedstilpasning, som det heter).

Plan er (?): Snuse mer på ad hoc-markedet, ved siden av eksperiment med Alpene i vinter.

Mitt (grusomme) forslag: jobb døgnet rundt.
 
Last edited:
Jobbe døgnet rundt gjør de nok allerede.
Det koster og penger ,.. ny oppstart av nye destinasjoner koster også penger.
Selv om de hiver seg rundt på kort varsel er det likevel et kostnadselement som følger med............
 
Fulle Nonstop-fly til solen

Etter en trang fødsel melder nå Fly Nonstop om bedring i passasjerbelegget og priser lave sommertemperaturer.

De melder at de ligger ann til 65-70% i belegg for Juli.

Kilde: Agderposten.no
 
Back
Top