Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Imidlertid er ikke SHC påført hjulbrønnen og jeg synes det er litt underlig siden forrige blde, i malerhangaren, trolig er tatt før dette ..
Dette nye selskab har kun fly, som har været i SAS, Braathens og Linjeflyg...Det må være fordi det er kvalitets arbejde der er udført på dem ...hihihi
Hilsen
ole
Ja de er da også dygtige deroppe....hihihi...og det er jo tilfældigt at det lige netop er fly fra Norge og Sverige der ender i Ungarn..Det har de nok ikke lige tænkt overJa, antagelig i Norge og Sverige![]()
ukjente investoren fra Midt-Østen ikke har dukket opp.
http://www.check-in.dk/newselement.cfm?nNewsArticleID=82915#.Umi4_JkazToMen nu er det hele slut, før det overhovedet begyndte. Ungarske medier rapporterer, at det aldrig lykkedes for Sólyom at få en driftstilladelse fra myndighederne, ligesom drøftelser med investorer fra Oman tilsyneladende ikke faldt heldigt ud.
Stifteren József Vágó, der er tidligere direktør i det ungarske luftfartstilsyn, samt selskabet øvrige ledelse er ifølge forlydender midlertidigt forsvundet fra offentlighedens søgelys siden det den 10. oktober kom frem, at pengekassen var tom, og at der ikke var penge til at betale lønninger til de 73 ansatte.
Selvom selskabet har sendt medarbejderne hjem, er hjemmesiden stadig aktiv, idet stifteren i øjeblikket arbejder på en rekonstruktion.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.