Er det da nok igjen til at Menzies kan få et levedyktig volum på OSL?
Men hvis det er Red Handling som skal overta,
så blir det feil å si at Norwegian skal ha handling av seg selv.
Red Handling eies av Fenix Logistix med eierskap i USA,
og Norwegian har ikke noe annen forbindelse med Red Handling annet at de hånterer Norwegian på LGW.
MISTER OPPDRAGET: Menzies skal ikke levere bakketjenester til Norwegian på Oslo lufthavn fra neste vår.
Vi fløy OSL-TRD i går, og da vi kom fram var bagasjen kliss våt. Selvsagt gjalt dette innholdet også, som klær (dress, skjorter) julegaver etc. Bagasjen var så våt at vi måtte tørke av den innvendig. Bagasjen besto av en koffert og to TNF bager. Har ca 1000 reisedøgn med TNF bag, og har aldri opplevd noe i nærheten av dette tidligere. Hva gjør dere for at bagasjen skal bli så våt? Ruller den rundt i slapset på Gardermoen ? Åpner glidelåsen og spyler nedi?
Måtte bare skrive til DY om turen i går. Mange år siden jeg har fløyet DY, og ser ut som det blir lenge til neste gang
Måtte bare skrive til DY om turen i går. Mange år siden jeg har fløyet DY, og ser ut som det blir lenge til neste gang
Hei
Denne informasjonen har jeg dessverre ikke. Hvis du lurer på noe mer angående bagasje, så anbefaler jeg deg å ringe 21 49 00 15 da bagasjeavdelingen vil kunne hjelpe degmed dette.
Mvh, Leander
Takk for svar. Løsningen ble å fly SAS hjem. Samme vær, samme forsinkelse, men helt tørr bagasje.
Fikk svar, ikke videre imponert.
Dumme spørsmål gir ofte dumme svar. Men det koker vel ned til «pay peanuts, get monkeys»
PS: Hva er en (eller to) TNF-bag?
Ok, så dette er noe man skal forvente? Greit å vite.
Hvis du skriver inn tnf på Google eller i adressefeltet på browseren din hadde du funnet ut hva dette mystiske produktet er.
Thursday Night Football kommer opp hos meg ...![]()
Nå skriver du ikke hvilken kanal du brukte, men man kan ikke forvente at en tilfeldig kundeserviceagent kjenner ramp-prosedyrene til handlingagenten.
På den annen side kunne vedkommende kanskje sagt 'takk for henvendelsen - vi sender'n videre innover i dypet.![]()
Og jeg som trodde at Google var likt for alle.
Hva får du opp hvis du skriver tnf bag?
Ok, så dette er noe man skal forvente? Greit å vite.
Hvis du skriver inn tnf på Google eller i adressefeltet på browseren din hadde du funnet ut hva dette mystiske produktet er.
Ja, når du stiller dumme, sure spørsmål så skjønner jeg godt det går en liten faen i kundeservice. Prøv med saklighet neste gang og se om det blir mer vettuge svar. Dog trolig ikke.
Hos meg kommer «The North Face» opp på TNF. Det sier meg ingenting og akkompagneres med bilder av boblejakker..?
Nuvel.