Boston er uten tvil en av mine favorittbyer i USA og den har et europeisk preg på seg hvor ikke gatene er rette i sentrum.
Helt enig - bare ikke i januar, da er det (dritt)kaldt i BOS. Men absolutt - en kjempefin by på vår, sommer og høst.![]()
Hehe var der i påska 2014. Da var det en iskald luftstrøm som preget store deler av østkysten av USA i etterkant av et lavtrykk.
Begge ruter lukker ved sommerfartplanens afslutning ifølge check in.dk
DY har jo også kun 1 slot/dag i BOS, som er vældig congested. Var med CPH-BOS for en uke siden, og der sad vi på tarmac og ventede på ledig gate i 1 time og 45 min efter ankomst. Herefter 45 min for at komme gennem toll med bagagen! Arrgh.
Fløj med SAS hjem direkte til CPH søndag. 100% fyldt på business. 3 ledige sæder på economy. Ifølge FA var de vældig fyldt på denne rute. En hel del bedre end Stavanger, som hun sagde![]()
SAS beholder dog sin dagsrute, uden større kapacitet, og jeg synes jeg så på Anna.aero at Norwegian vil beholde sin LGW - Boston rute, og opgradere til 5 ugentlige.
Ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
Copenhagen – Boston Seasonal 1 weekly service cancelled in S18
London Gatwick – Boston Increase from 4 to 7 weekly (From 12JUN18, Day 246 operates with Norwegian Air International Aircraft)
Oslo – Boston Seasonal 2 weekly service cancelled in S18