Flyprat Flyprats Julebord og årsmøte 2025 - Fredag 7 november - Centropa

Flyprat-logo
Kan ikke du flytte sommerferien litt frem eller tilbake. Vi må ha med en bergenser med på laget!
Eller så kan du sette opp en samling/julebord i desember (julestria). Så får vi to julebord :-)
Jeg så for meg to scenarioer, basert på tidligere erfaringer:
1. Julebord i slutten av november når jeg er på jobb, eller
2. Begynnelsen av desember og jeg er med.

Julebord på sensommeren, i ferien og før julestria var ikke et scenario.

Reiser 28/10 med kollegaer så denne førjulstid-julebord blir når jeg har sand mellom knærene….eh mente tærne, litt fludium innabords og lokale pik(k)er som skal besudles

God jul

Jeg er bindene påmeldt og har betalt i Krypto til en liten elefant, litt skeptisk men fikk en utgave av DN Lørdag fra Oktober 2019 med på kjøpet så det er nok legitimt…fikk tilbud om seating på ytre venstre bord side, fyren mumlet noe om de som stemte Venstre….

Jeg er bindene påmeldt og har betalt i Krypto til en liten elefant, litt skeptisk men fikk en utgave av DN Lørdag fra Oktober 2019 med på kjøpet så det er nok legitimt…fikk tilbud om seating på ytre venstre bord side, fyren mumlet noe om de som stemte Venstre….
Det er garantert legit!

Hmmmm. kanskje var det det man skulle. Minuset er at SAS ikke har bonusbilletter inn på fredag og eneste avgang hjem på lørdag er 1015 som vel er noget tidlig....
Alternativ er tog (som sjeldent er til å stole på) eller egen bil (hvor parkering koster like mye som et hotellrom.....)
Er det rart jeg drikker.....
Tenke tenke....

Back