Flyprats Julebord 2015 - BAR Vulkan, Oslo 10 des 18:00

Vips er nå lastet ned. Takk for tipset!

Jeg kommer meg dessverre ikke på julebordet i år heller (selv om jeg denne gangen hadde kjøpt & betalt flybillett - med SAS, selvsagt, for man må jo samle segmenter... :)). Kan man kjøpe lodd selv om man ikke er tilstede så send meg gjerne en PM med mobilnummeret ditt så kjøper jeg noen lodd.:)

Jeg kommer meg dessverre ikke på julebordet i år heller (selv om jeg denne gangen hadde kjøpt & betalt flybillett - med SAS, selvsagt, for man må jo samle segmenter... :)). Kan man kjøpe lodd selv om man ikke er tilstede så send meg gjerne en PM med mobilnummeret ditt så kjøper jeg noen lodd.:)

Ja, jeg synes vi får godta den. Du hadde tross alt tenkt å komme på julebordet, og det er tanken som teller ;)
Pm med mobilnummer er sendt.

Nok en etteranmeldt....da er vi oppe i 22 :)

Og vi finner alltid plass, om så de må sitte på klapp eller stå

23.............;)

Edit: 24 nå

Hvilket egentlig er maks for bordet.

Skulle noen lure så står det i midt navn

Last edited:
Litt praktisk info: Vi har lokalet/rommet fra 17:30 i dag. Vi begynner med årsmøtet for Foreningen Flyprat, som også er åpent for de som ikke har betalt 100kr og er medlem. Normalt tar det 10-15 minutter. Maten blir servert 18:30

Venstre ved mathallen. Rett før den svarte bussen. Så på venstre hånd. Opp trappen og til venstre.

Loddtrekning i gang

e0f1f922f02b9e08ad4537b0ad199e0d.jpg

Tusen takk for en hyggelig kveld! Og tusen takk også for stor støtte til My Home.
En spurte om vi har Facebook side: ja vi har en enkel liten gruppe som heter My Home - Freetown, Sierra Leone.

Hilsen
Leif Arild
www.maao.no

Tusen takk for innmari hyggelig selskap med dere alle.

Det var kongebra! !!

Synd jeg ikke kunne komme måtte ut med noen utlendinger med jobben, det ble bratt nok!
Håper dere hadde et fint julebord selv uten meg.

Takk for en sabla hyggelig kveld i går.
Hyggelig å møte flere av dere man bare kjenner fra et nick.
Fantastisk bra innsats fra alle på å bidra til IMM's lotteri som går til et supert formål. Over 6000 kroner ble det lagt i lotteriet, og det er jo ikke verst når selskapet er et parogtjue stort!

Satser på at jeg klarer å bli med på flere slike arrangementer.

Jeg kom meg jo til og med i seng i fornuftig tid, og våknet uten kuppelhue, så et der vel en viss sjanse for at jeg faktisk rekker flyet hjem i dag.....

Back