Flyprats Julebord 2015 - BAR Vulkan, Oslo 10 des 18:00

Dette hadde det nesten vært morsomt å være med på, men så var det dette med anonymiteten da..

Dette hadde det nesten vært morsomt å være med på, men så var det dette med anonymiteten da..

Bare bruk en slik en ... :up:

im_invisible_trucker_hat-r8a746961352d477facfa4c10ccbac53e_v9wfy_8byvr_324.jpg

Det passer faktisk for meg også. Det kan være fint å for en gangs skyld prate med noen som ikke synes jeg er gær'n når jeg tar en weekendtur til Hongkong...
Samtidig øker det kvinnelige innslaget på juleebordet dramatisk. Stor fare for at aldersgjennomsnittet øker dramatisk også, dessverre ;-)
Count me in!

Jammen det kan jo sannelig se ut til at jeg kan glede dere med mitt nærvær. Ikke helt fastsatt enda, men sett meg på "Tæntativ sjø"...

Jeg er nå litt usikker, fikk en innkalling til sykehus og må se om det går å flytte den.

Jeg må dessverre melde meg av tentativlisten. Litt for mye å gjøre... Da går den flybilletten i vasken. ;-)

En uke igjen :)

Bare minner om betaling/påmelding. Har fått inn cash fra endel, men noen mangler fremdeles.

Og vi er selvsagt fleksible for eventuelle etteranmeldte. Men send da PM. Også for de som ønsker være anonyme.....

Back