Flyprats julebord - Grilleriet 15 desember 18:00

En smule misunnelig, men jeg kan jo ikke klage. Jeg har nettopp landet trygt og godt på Barbados.

Tusen takk til Fluxie som tok ansvar for lotteriet. Og tusen takk også til dere som kjøpte lodd. Den som vant den signerte boka av Bjørn Kjos kan sende meg en pm med navn og adresse, så sender jeg den så fort jeg kommer hjem.

Kos dere videre!

Imm

Takk for en hyggelig kveld!
Nå er det NSB og Østfoldbanen i stedet for nachspiel for min del! Ble både Kjosbok og fine små flymodeller på meg [emoji4]
Fikk endelig hilse på en liten fyr som man har lest mye om, mistenker litt at han snek seg til å smake på irishen...
9a8597faccb93724c8aa1000c3ecbd1c.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk takk for en flott aften. Slapp heldigvis handikapplass på toget hjemover mot Drammen :)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

PS: jeg synes maten var god! Hjortefileten var aldeles nydelig!!

Vel hjem til alle som er på tur hjem, jeg nærmer meg grunnlovsbygda nå og ser fram til noen timer på puta, før småtrollene drar igang kalaset!

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Sånn kul t-shirt skulle jeg hatt. Men sånn er det når man velger feil julebord.

Takk for en hyggelig aften, utrolig koselig å se ansiktene bak nickene her inne :) Nå skal det soves i full fart her på Radisson Blu Oslo Airport, før SAS kl 0800 tar meg på første etappen hjemover ;)

Tusen takk for en hyggelig aften alle sammen! Var helt super! Og maten var 539297 ganger bedre enn i fjor, så jeg stemmer allerede nå for å bestille bord på Grilleriet neste år også!

Nå har jeg funnet hotellrommet og håper å komme meg opp for å rekke Glühweinexpressen til Berlin i morgen formiddag.....

Takk for i kveld alle sammen! Helt supert!!

-------------------------------

Sånn kul t-shirt skulle jeg hatt. Men sånn er det når man velger feil julebord.

Mulig du kan få min! Var for liten og du er jo blitt så liten!! Send meg PM med størrelse!;)

Da har man tatt Flytoget (134 EB point i boks) og kommet seg til OSL. Traff en lettere redusert Bizflyer på samme toget.

Takk for i går. Det var hyggelig. Greit å få fjes på alle nick'ene.

Nå får vi se om SAS har medlidenhet med en "EBD med plussbillett" som ønsker tidligere avgang enn det man er booket på.

God jul og godt nytt flyår ønske alle.

PS! EY har salg på apartments OSL-SYD hvis noen tenker i de baner.

Last edited:
Takker for en særdeles hyggelig aften, som newbie i Julebord sammenheng, så synes jeg det var veldig lite skummelt. Med andre ord er det bare å bli med for alle andre som sitter å dingler på gjerdet!

Ser fram til å henge meg på anna fremtidig flyprat morro!

Så er det jo veldig kjekt å møte menneskene bak nickene her inne!

Takk for laget i går/natt. Det var kjempehyggelig og det kjentes litt på formen i morges. Droppet frokosten og sov til 11:00. Hadde fly hjem til SVG 14:30, det var et smart valg.
Nå blir det horisontalen i godstolen.

Back