Alpha
ScanFlyer Silver
SAS flyr også A320neo.. Vel, pr idag sender de 20 år gamle -700 til Nord-Norge, men de forsvinner vel forhåpentligvis en dag.Noen spesiell grunn til at du utelot å nevne SAS her?
SAS flyr også A320neo.. Vel, pr idag sender de 20 år gamle -700 til Nord-Norge, men de forsvinner vel forhåpentligvis en dag.Noen spesiell grunn til at du utelot å nevne SAS her?
SAS flyr også A320neo.. Vel, pr idag sender de 20 år gamle -700 til Nord-Norge, men de forsvinner vel forhåpentligvis en dag.
Viser til kommentarer som denne "og det gjelder mange andre store Airbus operatører som følger Airbus' prosedyrer uten modifikasjoner siden det som nevnt kun er typen kontaminant som er avgjørende enn så lenge. Så kan en jo være enig i det eller ikke, men sånn er det nå en gang..."Dette har ikke med Airbus å gjøre. Boeing har det samme stående i sin Runway assessment Matrix.
Bortsett fra på KKN på debutdagen. Da landet Wizz på banestatus «Dry Snow over Ice». Med andre ord brudd på deres OM. Hvor er Luftfartstilsynet??
Men den holdningen endret seg kanskje da SAS kjøpte 320.
Viser til kommentarer som denne "og det gjelder mange andre store Airbus operatører som følger Airbus' prosedyrer uten modifikasjoner siden det som nevnt kun er typen kontaminant som er avgjørende enn så lenge. Så kan en jo være enig i det eller ikke, men sånn er det nå en gang..."
Så du var der og hørte på radioen hva de ble fortalt av flygeleder angående rullebanestatus når det ble gitt før landing? SNOWTAM reflekterer ikke nødvendigvis hva som sies i øyeblikket men siden du vet så får du jo rapportere dem da...
Delta og American (heri inkl USAir/Amweria West og Northwest) har flydd 320 på vinterføre i over 20 år. Det går helt fint det. Finnair og Aeroflot ser også ut til
å klare seg greit.![]()
Jeg er helt enig, men på dette forumet har det vært SAS og Airbus som har vært det eneste rette, med sitater som 'jeg kommer aldri til å sette meg i en Scarbus vinterstid'. Morsomt hvordan ting endrer seg [emoji57]Delta og American (heri inkl USAir/Amweria West og Northwest) har flydd 320 på vinterføre i over 20 år. Det går helt fint det. Finnair og Aeroflot ser også ut til
å klare seg greit.![]()
Jeg er helt enig, men på dette forumet har det vært SAS og Airbus som har vært det eneste rette,
Og der kom avisene på banen..![]()
Jeg er helt enig, men på dette forumet har det vært SAS og Airbus som har vært det eneste rette, med sitater som 'jeg kommer aldri til å sette meg i en Scarbus vinterstid'. Morsomt hvordan ting endrer seg [emoji57]
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.