• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Reiseåret 2025

I år blev det kun til en sølle tur-retur CPH - KEF!
Udrejsen blev påvirket af dronebegivenheden aftenen forinden på CPH: min morgenafgang med SAS blev
aflyst. Jeg havde i forvejen regnet ud, at der ikke var meget for SAS at booke om til, og deres foreslåede
ombooking lignede da også noget, som kunne være lavet af Bongo’s på en dårlig dag :rolleyes:! Jeg bookede derfor det
absolut sidste sæde på Icelandair, der gik først på eftermiddagen.Det var på Saga class, og det blev mit livs dyreste
flybillet i forhold til den fløjne distance! Hvad billetten da kostede? Se, det er en hemmelighed, jeg tager med mig i graven!

Til gengæld fik jeg fløjet med den højt besungne Boeing 757 (TF-FIO). Wow, sikke et spark ved take-off🤩! Saga class
havde en nydelig kabine og et godt sæde, servicen var OK, men ikke af en karat, som frister til en gentagelse. I hvert
fald ikke til de penge!
Det fuldbookede SAS fly hjem til CPH havde fin service og catering ( og det i Plus!)

Nu skal jeg til at planlægge min næste tur til Australien, i 2026!
 
Litt sjalu på dere som har noen få. Ikke ferdig selv enda, men ligger an til å ende på 56. Ca 50 for mange. I førersetet ender jeg på ca 650 timer, også alt for mye 🤣
 
Back
Top