I år blev det kun til en sølle tur-retur CPH - KEF!
Udrejsen blev påvirket af dronebegivenheden aftenen forinden på CPH: min morgenafgang med SAS blev
aflyst. Jeg havde i forvejen regnet ud, at der ikke var meget for SAS at booke om til, og deres foreslåede
ombooking lignede da også noget, som kunne være lavet af Bongo’s på en dårlig dag
! Jeg bookede derfor det
absolut sidste sæde på Icelandair, der gik først på eftermiddagen.Det var på Saga class, og det blev mit livs dyreste
flybillet i forhold til den fløjne distance! Hvad billetten da kostede? Se, det er en hemmelighed, jeg tager med mig i graven!
Til gengæld fik jeg fløjet med den højt besungne Boeing 757 (TF-FIO). Wow, sikke et spark ved take-off
! Saga class
havde en nydelig kabine og et godt sæde, servicen var OK, men ikke af en karat, som frister til en gentagelse. I hvert
fald ikke til de penge!
Det fuldbookede SAS fly hjem til CPH havde fin service og catering ( og det i Plus!)
Nu skal jeg til at planlægge min næste tur til Australien, i 2026!
Udrejsen blev påvirket af dronebegivenheden aftenen forinden på CPH: min morgenafgang med SAS blev
aflyst. Jeg havde i forvejen regnet ud, at der ikke var meget for SAS at booke om til, og deres foreslåede
ombooking lignede da også noget, som kunne være lavet af Bongo’s på en dårlig dag
absolut sidste sæde på Icelandair, der gik først på eftermiddagen.Det var på Saga class, og det blev mit livs dyreste
flybillet i forhold til den fløjne distance! Hvad billetten da kostede? Se, det er en hemmelighed, jeg tager med mig i graven!
Til gengæld fik jeg fløjet med den højt besungne Boeing 757 (TF-FIO). Wow, sikke et spark ved take-off
havde en nydelig kabine og et godt sæde, servicen var OK, men ikke af en karat, som frister til en gentagelse. I hvert
fald ikke til de penge!
Det fuldbookede SAS fly hjem til CPH havde fin service og catering ( og det i Plus!)
Nu skal jeg til at planlægge min næste tur til Australien, i 2026!