Re: USAirways bonusprogram (del 3)
hei
Er ferdig delt
Hei
Fikk du tak i noen som ville dele? Jeg kunne evt tenkt å dele
hei
Er ferdig delt

Hei
Fikk du tak i noen som ville dele? Jeg kunne evt tenkt å dele
Har noen et eksempel på hvor høye tillegg vi snakker om med BA? F.eks. til Nord-Asia?
Både BA og AA har online-booking av awards innen OW, så mye er synlig der.Hvor kan jeg søke tilgjengelige bonusseter hos OW selskap? Tenker primært QR/CX.
Må da legge ca NOK 9350 på bordet for disse poengene. Booking fees og evt. fuel surcharge kommer i tillegg. Uansett blir det ganske rimelige C-billetter.
Det høres meningsløst dyrt ut, i forhold til å kjøpe C-billetter når det er på tilbud. Hvis du da ikke skal til et sted med god tilgjengelighet på bonusseter og som aldri har tilbud i business.
+7.5% salestax = 1 873 USD ≈ 11 250 NOK50,000 + 50,000 for USD 1750, eller ca 10400 NOK.
Det høres meningsløst dyrt ut, i forhold til å kjøpe C-billetter når det er på tilbud. Hvis du da ikke skal til et sted med god tilgjengelighet på bonusseter og som aldri har tilbud i business.
Både ja og nei. Hvis man skal i C til en storby om ofte har tilbud (BKK som det opplagte eksempelet) er det en ganske dårlig deal. Det kan likevel være en bra deal i mange tilfeller:Helt enig. Booket selv Qatar i C til Singapore nå nylig, 10500,-
Da får jeg en haug med poeng på reisen og slipper å stresse med Dividend Miles.
Både ja og nei.
- Reiser i First. Koster bare 100 000 til f.eks. Hong Kong eller Japan med Cathay Pacific og JAL. En poengpremium på 25% fra C til F er et kupp.
- Hvis man skal fra steder som ikke kommer på tilbud. F.eks. kommer Turkish- og Qatar-tilbudene til BKK kun fra OSL, ikke BGO, så jeg måtte ha kjøpt posisjoneringsflighter, med ekstrakostnaden og ulempen separate billetter medfører.
Hva er nummeret til US i Norge? Guiden til US er tatt bort... JEg funder på om jeg skal benytte meg av tilbudet denne gangen for C til JNB/NBO. HEr er det aldrig tilbud og bilettene koster fort 16500 og oppover. Tar QR YQ på DM turer?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.