Er det problemer med å vise tilgjengelighet på f.eks. BGO-LHR, eller er bare BA ekstremt gniten? Har bladd gjennom flere måneder, og nesten uten unntak får jeg kun opp 20:45-avgangen. Det merkelige er at 12:05-avgangen ikke kommer opp med "Not Available" engang. Er det fordi det ikke er ledig i det hele tatt på avgangen (verken i Y eller C), eller er det en feil? Eksempel:
Er utrolig frustrerende hvis det er at de faktisk slipper så lite. Er vant med USDM fra *A-tiden, og da var shourthal aldri et problem, både SK og LH hadde ledig på nesten alle avgangene. Nå er det flere ganger at jeg har funnet bra ruter, ledige seter på sjeldenheter som JAL First og Cathay First, og så er det shorthaul-flightene som ødelegger. :headbang
Fnate? Hickok? Andre BA-eksperter?

Er utrolig frustrerende hvis det er at de faktisk slipper så lite. Er vant med USDM fra *A-tiden, og da var shourthal aldri et problem, både SK og LH hadde ledig på nesten alle avgangene. Nå er det flere ganger at jeg har funnet bra ruter, ledige seter på sjeldenheter som JAL First og Cathay First, og så er det shorthaul-flightene som ødelegger. :headbang
Fnate? Hickok? Andre BA-eksperter?
Da høres det mye mer smidig ut enn jeg regnet med.Mine tre bookinger er gjennomgått iallefall 15 ganger av div agenter+supervisor(pga mye problemer/idioti/ikke * osv), men ikke én har bemerket at det er open-jaw innenlands i Norge. Så vil tro du har en god mulighet. Men som du vet, YMMV/HUCA![]()
Herlig, dårlig reserach fra min side skjønner jeg. Så bl.a. at Dreamlineren deres er konfigurert med angled lie-flat.JL skal ha den nye Sky Suite 777 (SS7) på sine ruter til LHR og CDG fra HND, og har akkurat tatt den i bruk til FRA fra NRT. C-klassen der skal visstnok være meget god (og selvfølgelig fully flat). Vant bla. Skytrax sin "best business class airline seat" i 2013![]()