Re: USAirways bonusprogram (del 3)
hei
Er ferdig delt
Hei
Fikk du tak i noen som ville dele? Jeg kunne evt tenkt å dele
hei
Er ferdig delt

Hei
Fikk du tak i noen som ville dele? Jeg kunne evt tenkt å dele
Har noen et eksempel på hvor høye tillegg vi snakker om med BA? F.eks. til Nord-Asia?
Både BA og AA har online-booking av awards innen OW, så mye er synlig der.Hvor kan jeg søke tilgjengelige bonusseter hos OW selskap? Tenker primært QR/CX.
Må da legge ca NOK 9350 på bordet for disse poengene. Booking fees og evt. fuel surcharge kommer i tillegg. Uansett blir det ganske rimelige C-billetter.
Det høres meningsløst dyrt ut, i forhold til å kjøpe C-billetter når det er på tilbud. Hvis du da ikke skal til et sted med god tilgjengelighet på bonusseter og som aldri har tilbud i business.
+7.5% salestax = 1 873 USD ≈ 11 250 NOK50,000 + 50,000 for USD 1750, eller ca 10400 NOK.
Det høres meningsløst dyrt ut, i forhold til å kjøpe C-billetter når det er på tilbud. Hvis du da ikke skal til et sted med god tilgjengelighet på bonusseter og som aldri har tilbud i business.
Både ja og nei. Hvis man skal i C til en storby om ofte har tilbud (BKK som det opplagte eksempelet) er det en ganske dårlig deal. Det kan likevel være en bra deal i mange tilfeller:Helt enig. Booket selv Qatar i C til Singapore nå nylig, 10500,-
Da får jeg en haug med poeng på reisen og slipper å stresse med Dividend Miles.
Både ja og nei.
- Reiser i First. Koster bare 100 000 til f.eks. Hong Kong eller Japan med Cathay Pacific og JAL. En poengpremium på 25% fra C til F er et kupp.
- Hvis man skal fra steder som ikke kommer på tilbud. F.eks. kommer Turkish- og Qatar-tilbudene til BKK kun fra OSL, ikke BGO, så jeg måtte ha kjøpt posisjoneringsflighter, med ekstrakostnaden og ulempen separate billetter medfører.
Hva er nummeret til US i Norge? Guiden til US er tatt bort... JEg funder på om jeg skal benytte meg av tilbudet denne gangen for C til JNB/NBO. HEr er det aldrig tilbud og bilettene koster fort 16500 og oppover. Tar QR YQ på DM turer?