Jeg fikk opp att det hvar ledig på F på Turkish mellom HKG og IST. Det hvar en 77 W som er satt opp. Er det ikke F likevell da? Eller er det suitten jeg har fått???
Se på bekreftelsen "O" er F og "I" er C
Er det lov til å gjøre små endringer etter man har bestillt en tur, uten å betale ekstra for det?
Noen som vet om man kan bruke poeng for å bestille for flere personer? Dvs om man booke bonusreise for flere ved å bruke poeng fra kun 1 konto?
Du kan booke for flere, enklere å gjøre det fra en konto enn fra to.
Forrige gang booket jeg fra flere kontoer, og det er sant at det er litt styr...hvordan klarer jeg å konsolidere poengene fra tre kontoer over på en? Er det i det hele tatt mulig?
Har jobbet endel med å sy sammen en rute til hawai via usa, ringte opp å skulle reservere, men det fallt fort i fisk. Alle første klasse legsene som viste ledig med Lufthansa kom ikke opp i systemt til US airways. Har degradert forventningene og prøver nå å sy sammen en business tur i stedet. Har i den forbindelse et spm. Stemmer det at hvis jeg benytter meg av F seter domestic usa så blir jeg belastet for First class hele turen? dvs 125 k poeng istedet for 1oo k poeng som det koster for business? Vanskelig å finne Business seter i usa men ofte ledig på F domestic.
Jeg ble belasta med 100k for min tur til Hawaii. Flyr domestic first LAX-HNL og HNL-SFO.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.