US Airways med ny 100% Promo (del 2)

Status
Not open for further replies.
OZ flyr også der, og tror jeg hadde velgt dem fremfor LH også i C

Ihvertfall valgte vi dem i F fremfor LH i F nå i oktober ;)

Om jeg drar til Hawaii så blir det isåfall i Biz, en stor nok oppgradering for en som alltid har fløyet Eco! Fordelen med LH fra ICN er å få sitte oppe i A380`n.. :)

Om jeg drar til Hawaii så blir det isåfall i Biz, en stor nok oppgradering for en som alltid har fløyet Eco! Fordelen med LH fra ICN er å få sitte oppe i A380`n.. :)
LH flyr ikke A380 ifra ICN.. Men om du kan fly NRT-FRA A380 eller NRT-PEK-FRA A380

100 k miles skaffet, har jeg nok poeng nå?

Jeg har endelig bestemt meg for en tur på First i september! :D Jeg tenker meg Japan som destinasjon eventuellt via icn. Er 100 k miles nok for bussines til FRA og videre til NRT i first? Er det mye ledig bonus seter i september til Japan?

Re: 100 k miles skaffet, har jeg nok poeng nå?

Ja, 100K er nok for å fly F til Japan, men av naturlige årsaker blir det bare C fra OSL til FRA/MUC. Om det er mye ledig i september må du sjekke gjennom ANA/KVStool etc., har ikke tilgan til det akkurat nå.

Jeg har endelig bestemt meg for en tur på First i september! :D Jeg tenker meg Japan som destinasjon eventuellt via icn. Er 100 k miles nok for bussines til FRA og videre til NRT i first? Er det mye ledig bonus seter i september til Japan?

Husk at du ikke kan fly first med LH ifra FRA pga de bruker A380..

Ja, 100K er nok for å fly F til Japan, men av naturlige årsaker blir det bare C fra OSL til FRA/MUC. Om det er mye ledig i september må du sjekke gjennom ANA/KVStool etc., har ikke tilgan til det akkurat nå.

Jeg har lastet ned kvs tool :D Jeg skaffet meg "diamond membership" også. Hvordan leser jeg resultatene om det er ledige bonusseter der eller ikke? Jeg ser det står - og + bak vær klasse, om det står + er det ledig sete på den aktuelle flygningen da?

Det står en i på KSV Tool. Trykk på den for informasjon. Der får du vite alt du trenger. Til og meg jeg skjønte det, så da må det være brukervennlig og enkelt! :)

Jeg har lastet ned kvs tool :D Jeg skaffet meg "diamond membership" også.

Velkommen til KVS Tool!

Hvordan leser jeg resultatene om det er ledige bonusseter der eller ikke? Jeg ser det står - og + bak vær klasse, om det står + er det ledig sete på den aktuelle flygningen da?

That is correct -- please see http://Help.KVSTool.com/#Method_SNT_Awards_StarAlliance for more info.

Det står en i på KSV Tool. Trykk på den for informasjon. Der får du vite alt du trenger. Til og meg jeg skjønte det, så da må det være brukervennlig og enkelt! :)

:)

Jeg har lett nesten igjennom hele september og, det eneste jeg finner i F er Thai airways til BKK og det er vel ikke like bra som LH sin eller er den det? Hvilken F lounge er det Thai bruker i FRA? Min store drøm er å komme inn i LHs F lounge terminalen på FRA :D

Min drømme routing ville vært: OSL-FRA/MUC-NRT(Kansje innom ICN) rundt 15 sep
og NRT-PEK-ULN-OSL(via mow) retur ca 25 september.

Er 100 K miles nok til en slik routing i f?

Har du lett kun fra OSL-BKK eller har du lett på OSL-FRA, FRA-BKK osv.? Du må lete på hvert enkelt leg skal du finne ledige seter. Kanskje må du en liten omvei også, men det er jo bare hyggelig. :)

Jeg har lett på begge men, finner bare til BKK ;) Kansje det må bli en aldrig så liten omveg :D Litt synn att ikke Aeroflot er med i Star ALiance. Da hadde jeg fått med meg ULN kjempe lett ...

Min drømme routing ville vært: OSL-FRA/MUC-NRT(Kansje innom ICN) rundt 15 sep
og NRT-PEK-ULN-OSL(via mow) retur ca 25 september.

Er 100 K miles nok til en slik routing i f?

Du kan ikke fly ULN-MOW med *A. Skal du innom ULN må du nok ha det som destinasjon siden CA til PEK vel er eneste alliansemedlem der. Nå kjenner ikke jeg backtrackingreglene, men det kan være at NRT blir litt vanskelig å få til på samme tur. Om det går skulle 100k være nok.

Status
Not open for further replies.
Back