• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DY Status Norwegian Longhaul og deres 787 (ruter m.v.)

Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Litt uklart om dette gir PR eller ikke , men etter noen få måneder med stabil drift er alt glemt.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Hvis vi sier L/N 136 (ZA650) og 153 (ZA578) tror jeg vi er nærmere sannheten. L/N 136 er også første ikke-ILFC.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Hvis vi sier L/N 136 (ZA650) og 153 (ZA578) tror jeg vi er nærmere sannheten. L/N 136 er også første ikke-ILFC.

Selvsagt.....i blant er det vanskelig å treffe riktig tast da det er så mange av dem på tastaturet ;) 133 er jo den andre -9 testmaskinen
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Vet ikke om noen av dere har sett dette, men her er et setekart til norwegian's 787.

http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/billetter/setereservasjon/interiorarrangement/

seteplan-m-wc-787.jpg

Blir spennende å se om det kommer en mer detaljert seat map etterhvert da. Nysgjerrig på galleys osv.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Det var jo morsomt at de mellom rad 23 og 24 har egne handicap-plasser ombord. ;)
Det er ikke handicap plass, men handicap dass. De kan flytte veggen mellom 2 toaletter sånn at det er plass til en rullestol der inne.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Det er ikke handicap plass, men handicap dass. De kan flytte veggen mellom 2 toaletter sånn at det er plass til en rullestol der inne.

*IRONI* fra min side. Beklager om det ikke kom frem.... :)
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Norwegians 787 står nå i siste posisjon i fabrikken, så det er ikke mange dagene(/uken/e?) igjen til den ruller ut i friskluft.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Er det noen som vet, om det blir lånefly. Blir det premium da? Jeg har bestillt premium 1-16 juni til BKK. Det er litt merkelig at jeg er den eneste som har bestilt premium på disse avgangene. I hverfall så var de andre setene ledige....
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

noen som vet hvordan de premium setene ser ut ?

Slik ser de ut:
dy_zpsd619a232.png


Forskjellen fra monkeyclass er at stolen kan justeres 10 grader bakover, i tillegg til at man får bordplate og blokkert midtsete. #Value
 
Last edited:
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Slik ser de ut:
dy_zpsd619a232.png


Forskjellen fra monkeyclass er at stolen kan justeres 10 grader bakover, i tillegg til at man får bordplate og blokkert midtsete. #Value

Det der er da ikke premiumsetene? Mener du at dette er setene som blir brukt fram til 787 leveres?
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Dette er et manipulert bilde, tatt på en 737. Dette er ikke Premium setene!
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Og de manipulerte setene er hentet fra Ryanair - det gule gjenskinnet på veggplatene røper det.
 
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787

Vi DU leie inn fly og mannskap sammen, eller er det de som er trent opp på 787 som skal fly de innleide flyene?
 
Back
Top