Haha! Bare vent til du sitter i en 738 og hører sidemannen si "ja jøss, det er virkelig store vinduer og bedre luft her!! fantastisk fly!"
Hva med pax antall på 737-800 mot en 787? Siden DY har solgt så mange biletter, får de plats i en 737 om de skulle sette Inn det under en periode? Eller må de seende 2stk 737 för å få med alle pax?
Skulle vært gøy å sett smilet til Kjos når hans første avgang til NYC er med en gammel SAS 767.
787'n tar 291, så regnestykket blir vel ganske enkelt. Hvis flightene er mere eller mindre fullsatt. Men blir jo dårlig med premium seter i en 738 :colgate:
Det forundrer overrasker meg at flyentusiaster ser ut til å fryde seg over dette.
Man skulle tro det var glede blant entusiastene når et norsk selskap starter interkomtinentale ruter fra Norge, med markedets mest moderne fly.
Forundret. Virkelig!
Har all respekt for deg imm, men dette har vel også nå å gjøre med at DY snart er på samma linja som FR når det gjelder slavekontrakter. Ja 787 er et supert fly, men når det har blitt hypa opp så til di grader av DY og andre så blir fall høyden også ganske stor når åpningen nå står i fare med 787.
Men selvfølgelig er det morro at de starter, blir jo billigere priser til BKK noe som passer meg helt utmerket![]()
Det forundrer overrasker meg at flyentusiaster ser ut til å fryde seg over dette.
Man skulle tro det var glede blant entusiastene når et norsk selskap starter interkomtinentale ruter fra Norge, med markedets mest moderne fly.
Forundret. Virkelig!
Sånn blir det, når vi har anti SAS og anti Norwegian folk her inne på forumet.
Blir litt kvalm av alt hat mot SAS og DY, fra begge kanter.
Kan ikke folk klare å glede seg at Norge har 3 flotte flyselskaper, uten å måtte kommentere "slaske" smilet til Kjos hver j...a gang de skal si noe om DY? :stir
Men billige flybilletter vil de ha.....
Sånn, back to topicld
Ser poenget ditt.
Flyet er hypet opp, men er det ikke greit det? Det er tross alt banebrytende på mange måter, og vi ønsker vel at ting skal bli bedre?
Eller hva? At Boeing nå har fått problemer er jo ikke Norwegian sin feil.
For meg blir det feil å glede seg over at Norwegian og passasjerene deres muligens vil kunne lide av dette. Dette er ikke noe som noen kunne forutse ville skje.
Sånn blir det, når vi har anti SAS og anti Norwegian folk her inne på forumet.
Blir litt kvalm av alt hat mot SAS og DY, fra begge kanter.
Kan ikke folk klare å glede seg at Norge har 3 flotte flyselskaper, uten å måtte kommentere "slaske" smilet til Kjos hver j...a gang de skal si noe om DY? :stir
Men billige flybilletter vil de ha.....
Sånn, back to topicld
For min egen del så går dette på at Kjos og DY, DU eller hva de heter faktisk har solgt et produkt det kan stilles tvil om at de greier å levere
For min egen del så går dette på at Kjos og DY, DU eller hva de heter faktisk har solgt et produkt det kan stilles tvil om at de greier å levere
Thai C-klasse forteller det meste med sin setning. Og var vel noe av det samme som jeg skulle frem til.
Hvis jeg ikke tar feil, så var det ikke manko på advarsler om at han kanskje burde hatt litt mere på plass før billettsalget startet. Men nå ser vi jo antagelig hvofor de advarslene kom.:spin
Ja Boeing har nå et kjempeproblem som vil koste de masse grunker.
Trodde Aribus 330 fortod at desto flere aktører så går prisene ned.
Vil uansett valgt QR evnt TG til BKK og betalt 1-2-3k mere for en tur/retur reise.
Er vel ingen her som har sagt de IKKE vil ha mere IC satsning fra OSL og ARN? Men stauts er pr i dag at DY eller DU ,ikke vet når de får sine 787. Ja utrolig synd for kundene, det skal jeg være enig i. Så får vi se om det blir sommer , høst, vinter eller vår før vi får se en 787 på OSL.Må si meg enig med Imm og flere her som stusser over at personer her koser seg over at DY KAN slite med å få 788 i tide. Etter mitt syn så er det kun trist om vi ikke får se 788 på OSL da DY skal fly longhaul for første gang.
Er vel bare igjen ett utrykk for at janteloven lever i beste velgående, også på et forum som burde være glad for en økt IC satsing fra Norge.
Å forresten, jeg har lest de 50 andre tråder om DY's betingelser, så de argumentene behøver jeg ikke få repetert, jeg mener fortsatt at DY's satsning i Skandinavia er positivt..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.