teamseacow
ScanFlyer Silver
Re: Status Norwegian Longhaul og deres 787
Har DU råd til å fly 767 i et halvt år??
Har DU råd til å fly 767 i et halvt år??
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ersätta DU 787 med 186 seats 737-800W vore ett fiasko. Första flygning..OSL-KEF-Bangor-JFK eller OSL-DXB-DEL-BKK...ingen drömresa direkt
det ordner seg vel tenker jeg. Det sitter vel ikke en gjeng med brødgjøker hos dy som ikke har tatt høyde for eventualiteter av alle slag..
Tror egentlig 90 % gir blanke i hva de flyr. Omtrent like mange av de som bryr seg vil sikkert ikke se eller forstå forskjellen på en ny 738 og en 787![]()
Haha! Bare vent til du sitter i en 738 og hører sidemannen si "ja jøss, det er virkelig store vinduer og bedre luft her!! fantastisk fly!"
Hva med pax antall på 737-800 mot en 787? Siden DY har solgt så mange biletter, får de plats i en 737 om de skulle sette Inn det under en periode? Eller må de seende 2stk 737 för å få med alle pax?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.