Scanair.no sitt julebord på Enoteca Vinbar 6. desember

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Årets julebord i regi av Scanair.no!

...etterhvert som man klatrer oppover stigen

Når man kommer på toppen av stigen, har man vel råd til hushjelp.... :lol:

Lurte bare på om det fortsatt fantes hjemmeværende hustruer. Tydeligvis ikke.

Synd for alle motor-/flyinteresserte "gutter". :cool:

EDIT: Let's get back on track! JULEBORD?

Julebordet blir lagt til desember... Men vi treffes jo til Fly&Vin og Bil&Vin ellers i året... Skulle være nok anlednigertil å treffe oss alle sammen...

Julebordet ser i allefall til og fylles opp i år igjen...

Originally posted by EB

Men vi treffes jo til ...... Bil&Vin ellers i året.....

Trodde alltid det var Fly&Bil da kombinasjonen av bil og vin ikke alltid funker like bra :p

For å si det kort og brutalt: Vi tar det hvor og når det passer best for arrangementskomitéen. At det ikke passer for alle - vel, slik er livet. Det passer aldri for alle og vi har ikke lagt an på å ekskludere noen som en og annen kommentar kan oppfattes i retning. Og om noen ønsker å ha en samling på en annen dag så er det strengt tatt ikke annet enn mangel på initiativ som stopper dem ;) :cry: :cool:

KOG da!! Diskusjonen er jo død for lenge siden... Vi har jo så langt fått like mange påmeldte i år som vi hadde ifjor...langsveis fra kommer de også. Nord - sør-vest og øst...glemte jeg å si at det også kommer en fra Drammen...;)

Er det plass til en til fra Oslo også? ;)

6. oktober... Tidspunkt er nok avhengig av hvor vi ender opp - men mellom 17:30 og 18:00 vil jeg tro vi starter opp.... Og stedet blir i sentrum av hovedstaden... Nå er vi oppe i 16-17 påmeldte!!!

Originally posted by EB

6. oktober...

Jeg antar at du mener 6. desember - 6. oktober høres litt tidlig ut for julebord....:wink

Sorry - Ja! jeg mener 6. desember...og LCH er selvfølgelig velkommen - fast inventar er du faktisk!!! Da var vi 18!!!

OK, da får jeg nok melde pass tror jeg. Har booket tur til Barbados 7. desember, men håper å få reist noen dager tidligere. Går ikke det, passer det egentlig veldig godt å treffe dere i Oslo. For da blir det ikke så langt til Gardermoen neste morgen.
Så tja, kanskje jeg kommer?

Snakk om vorspiel...;)

Har lyst, skal gjøre hva jeg kan. Uansett håper på Oslo downtown. Greit å komme fra LST ( koden for Lillestrøm ):lol:

Skal se du kommer lett til LST enten fra Skøyen, Nasjonal eller Oslo S..

Min "innmelding" var vel heller vag. :question:

Hvis jeg ikke er på lista, sett meg opp! :-p

Mulig at den var vag...men du er også en av de trofaste...:D

Årets julebord i regi av Scanair.no!

Hei,

6 desember ser ut til å passe for meg - sett meg opp på lista over interesserte.

MVH
Knut Erik

Back