Scanair.no sitt tradisjonelle julebord - 17. desember 2008

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Det er 1. søndag i advent og tiden strekker ikke alltid til... Menyalternativ og konto for innbetaling blir sendt ut i morgen mandag 1. desember.

EB: Kanskje du skal lage en liste over confirmed julebord-members? :)

Let og du vil finne:

EB wrote said:
De som er med:

Someone, ENGM RAMP, imm, Dag Viking, FlightDeck, Trety, Ludde, CK, OJB, LN-KGL, LN-KOG, Discus, TheTicketor, LCH, gustavf, jcnorway, MsMaverick - kanskje med mamma, learjet, Hickok, Fellowship,
Blubird, litt-amatør, EB

Man må da gå ut fra at de som har meldt seg på er "confirmed"?
Det er jo voksne mannfolk og kvinnfolk det er snakk om og det får jo være grenser for hvor mye man skal "babysitte" voksne folk.
No show is not an option.

Meny er valgt og betaling ligger i nettbanken. Kronasjene kommer om noen dager. Så jeg er sikker. Gleder meg, har ikke møtt så mange her før, men har vært med på en fly og kaffe en gang. En tidligere kollega som er her, dukker også opp ser jeg.

Jeg fikk en PM med meny, men jeg har ikke meldt meg på julebordet - og jeg har dessverre ikke anledning til å delta ettersom jeg er i Polen på det aktuelle tidspunktet.

Vil bare benytte anledningen til å nevne at hvis noen er rammet av kalenderkollisjon eller andre dårlige unnskyldninger for julebordet så er det treff også 20/12. Hovedgrunnen er at "noen" transfer-pax kommer for sent til 17/12 så da blir det en "ekstraavgang uten julegaver" 20/12 kl.19: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=37934#post313852

Fremdeles noen ledige plasser 20/12!

Vi sees her eller der! :cheers:

Da mangler vi tilbakemelding på menyvalg fra imm, Dag Viking og litt-amatør.

Ja, det stemmer for mitt vedkommende. Og jeg må si jeg bare de siste dagene har skult på denne tråden. For jeg må melde pass dessverre. Jeg får det ikke til med jobben i neste uke, som blir rimelig hektisk. Det er synd for jeg hadde virkelig hatt lyst til å delta på dette for første gang nå. Det ergrer meg faktisk en del, men sånn er det bare. Så jeg må bare beklage at jeg må utgå fra deltakerlisten.:cry::cry:

Da er mitt bidrag til gavepotten på Scanair-julebordet pakket inn og klar til overlevering på onsdag :)

Gave (r) er under full kontroll her fra dame siden :-)) To pakker "strl M" står klare med krøllete bånd for lengst... Moder`n og jeg gleder oss. Sees ondag!!!

Camilla

Jeg håpte å finne noe på AMS i dag, men der var det bare bamser og tjafs som hører julen til. Ingenting som passer her. Jeg får finne noe enten i morgen eller på tirsdag tenker jeg.

Back