Scanair.no sitt tradisjonelle julebord - 17. desember 2008

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Jeg må innrømme at jeg enda ikke har handlet gaven men det kommer. Ligger hjemme med brista bein i ryggen etter ett fall i trappa i blokka der jeg bor så er mer eller mindre ikke helt med for tiden. Men dette bedrer seg har jeg bedt om til onsdag.

Gleder meg, dette blir første gangen jeg er på en slik tilstelning :)

Hvis du lover å holde deg i ro (seng/sofa) så skal jeg ta med en ekstra dings som ditt bidrag.

Alltids kjekt å ha en gjentjeneste i banken... ^_^

Akk, ligger her på sofaen hjemme jeg med Ferrarien på fanget og surfer. Og gjør jeg ikke det er det en eller annen form for zapping på tven.

Er ikke kjekt med en vond rygg nå, men jeg har gode kontakter så jeg kommer meg på julebordet i morgen:-)

Gleder meg!
Eneste skår i gleden for min del er at jeg skal jobbe både i morgen og torsdag klokken 04.30, så det blir en kort kveld for meg nok en gang.

Jeg tar med meg noen signerte eksemplarer av Erlend Larsens bok "Hvorfor fly flyr". Disse blir solgt for kr 300,- pr. stk.

http://www.flyver.no/

Vi sees!

Da er det bekreftet med Vognmanden.

24 stk dukker opp og maten serveres fra kl 1800. Det betyr at det er velkomstdrikker fra 1700.

Da var gaven pakket inn, gutten vasket og pyntet til fest. Gleder meg!

Da er denne gutten snart også klar, bare må finne en plass å putte sjåføren min mens jeg nyter en herlig kveld med andre entustiaster. Oppbevaringsboksene på bussterminalen :p

Dere får ha en hyggelig aften da! Selv skal jeg på julebord til sjøs på SuperSpeed1, men ville heller vært i Oslo i kveld. Men det er jo ikke alltid det klaffer!

Forventer forøvrig fyldig bilde-dokumentasjon av begivenhetene!

BF:73:

Ni får ha en trevlig kväll medan jag kommer över min feber och förbereder en presentation till i morgon.

Hei

Gleder meg til i kveld.

Har tatt med noen eksemplarer av min bok "Junkers for Scandinavia" samt informasjon om mitt neste bokprosjekt: "ELTA - The First Aviation Exhibition Amsterdam 1919", som kommer ut i februar 2009. Ikke så mye norsk i den boken. Men det tar jeg igjen i 2010 når neste bok kommer ut. I løpet av 2009 kommer det enda en bok ut som jeg skriver i samarbeid med en engelskmann. Titelen/emne er foreløpig "hemmelig". Men det er mye å se fram til.

P.S. Jeg signerer gjerne bøkene. Junkers-boken selges for 150 kroner.

Da var det fylt ut etterregistreringsskjema for noen poeng jeg ikke har fått inn, og jeg begynner å bli klar for avvreise til Lille Pakistan.

Vel hjemme nå - med et stort glass isvann :-) Tusen takk for en veldig hyggelig kveld - ikke minst tror jeg "modern" koste seg stort - skal forsøke å overtale henne til å lage en profil som snarest rå er...

Dere skal ikke se bort i fra at jeg nå blir "mer plagsom" her inne - igjen - tusen takk ;-))

Sov godt og drøm søtt om fly/reiser/vær/radar/routinger etc.

God mat, god drikke, fine gaver, hyggelig selskap osv. osv. Slutter meg til siste talere - takker og bukker alle sammen og ikke minst en stor takk til arrangementskomiteen!

Eneste negative man kan si nå er at jeg skal være på jobb om 6 timer...........

Back