• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Scanair.no sitt julebord på Enoteca Vinbar 6. desember

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Årets julebord i regi av Scanair.no!

...etterhvert som man klatrer oppover stigen

Når man kommer på toppen av stigen, har man vel råd til hushjelp.... :lol:

Lurte bare på om det fortsatt fantes hjemmeværende hustruer. Tydeligvis ikke.

Synd for alle motor-/flyinteresserte "gutter". :cool:

EDIT: Let's get back on track! JULEBORD?

Julebordet blir lagt til desember... Men vi treffes jo til Fly&Vin og Bil&Vin ellers i året... Skulle være nok anlednigertil å treffe oss alle sammen...

Julebordet ser i allefall til og fylles opp i år igjen...

Originally posted by EB

Men vi treffes jo til ...... Bil&Vin ellers i året.....

Trodde alltid det var Fly&Bil da kombinasjonen av bil og vin ikke alltid funker like bra :p

For å si det kort og brutalt: Vi tar det hvor og når det passer best for arrangementskomitéen. At det ikke passer for alle - vel, slik er livet. Det passer aldri for alle og vi har ikke lagt an på å ekskludere noen som en og annen kommentar kan oppfattes i retning. Og om noen ønsker å ha en samling på en annen dag så er det strengt tatt ikke annet enn mangel på initiativ som stopper dem ;) :cry: :cool:

KOG da!! Diskusjonen er jo død for lenge siden... Vi har jo så langt fått like mange påmeldte i år som vi hadde ifjor...langsveis fra kommer de også. Nord - sør-vest og øst...glemte jeg å si at det også kommer en fra Drammen...;)

Er det plass til en til fra Oslo også? ;)

6. oktober... Tidspunkt er nok avhengig av hvor vi ender opp - men mellom 17:30 og 18:00 vil jeg tro vi starter opp.... Og stedet blir i sentrum av hovedstaden... Nå er vi oppe i 16-17 påmeldte!!!

Originally posted by EB

6. oktober...

Jeg antar at du mener 6. desember - 6. oktober høres litt tidlig ut for julebord....:wink

Sorry - Ja! jeg mener 6. desember...og LCH er selvfølgelig velkommen - fast inventar er du faktisk!!! Da var vi 18!!!

OK, da får jeg nok melde pass tror jeg. Har booket tur til Barbados 7. desember, men håper å få reist noen dager tidligere. Går ikke det, passer det egentlig veldig godt å treffe dere i Oslo. For da blir det ikke så langt til Gardermoen neste morgen.
Så tja, kanskje jeg kommer?

Snakk om vorspiel...;)

Har lyst, skal gjøre hva jeg kan. Uansett håper på Oslo downtown. Greit å komme fra LST ( koden for Lillestrøm ):lol:

Skal se du kommer lett til LST enten fra Skøyen, Nasjonal eller Oslo S..

Min "innmelding" var vel heller vag. :question:

Hvis jeg ikke er på lista, sett meg opp! :-p

Mulig at den var vag...men du er også en av de trofaste...:D

Årets julebord i regi av Scanair.no!

Hei,

6 desember ser ut til å passe for meg - sett meg opp på lista over interesserte.

MVH
Knut Erik

Back