Scanair.no sitt julebord på Enoteca Vinbar 6. desember

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Årets julebord i regi av Scanair.no!

Ikke glem julegavene... Det kommer minst 3 flymoddeler i år...757, MD11 og 777!

Jeg håper å kunne bli med. Men reiser nok til Barbados en av de første dagene i desember. Så jeg krysser fingrene og håper det blir i slutten av november, eventuelt første helg i desember.

1 desember er mest sannsynlig den eneste muligheten for meg, den 8 blir litt vel tight.

Og hva er disse julegavene EB snakker om?

Fast prosedyre på Scanairs julebord er at alle tar med en gave ('veiledende pris var vel ca 100,- i fjor), og så byttes det flittig når maten er vel fortært. :)

Er dette med ledsagere/partnere?Eller er det stort sett forumdeltagere på julebordet?

Er vel beregnet for forummedlemmer...litt av greia.

Originally posted by EB

Ikke glem julegavene... Det kommer minst 3 flymoddeler i år...757, MD11 og 777!

Ikke umulig at det blir en 737 med winglets ogsaa .... og litt annet smaasnax ..

Ledsagere??? Her i huset tror jeg at jeg får mest poeng ved å gå alene på disse treffene...

Originally posted by DY Tech

Er dette med ledsagere/partnere?Eller er det stort sett forumdeltagere på julebordet?

Joda, så lenge vedkommende er en av "oss":exclamati

Da er det avklart... Jeg er "date`n" til KOG... Glær mæ!!! Dato/sted spikres onsdag 27. september...arrangørkomitèen har da sitt første møte!!!

Fikk nå eksamensoversikten min og 1.Des skal jeg faktisk klare å presse inn. :)

8. ser det litt værre ut med

Det går mot den 6. desember... Fredag/lørdag er ingen god dag for familiemenn som KOG og EB...

og den 7/12 er no no? Tenker på deltagelse fra andre steder i verlden

Midtuke er inte gunstig! Man klarer vel å avse noen få timer en fredags kveld selv om man har familie? ;)

Finn Erik kommer første uken av november...og i slutten av januar. Torsdager er allerede fully booked/overbooked i desember... Har ikke DY billige enveis priser fra alle byer til Oslo????

Originally posted by EB

Finn Erik kommer første uken av november...og i slutten av januar. Torsdager er allerede fully booked/overbooked i desember... Har ikke DY billige enveis priser fra alle byer til Oslo????

hva med de byene DY ikke flyr fra da?

Men med en sånn innstilling så kan det jo skinne igjennom at folk som ikke bor i Oslo, eller nærområdene, er "velkommne" på slike treff.. og Julebord legges jo som regel til en fredag eller lørdag, iallfall her ute i gokk..

Nå er det absolutt ikke meningen å tråkke på noen...ei heller utelukke noen. Alle er velkommen - men til dags dato har vi klart å finne møtetidspunkt på alle dager utenom helger i over 2 år - uten at det har stoppet så mange. Tror nok sjansen for at det kommer flest "Oslofolk" uansett hvilken dag vi velger er stor.

Det er nok riktig det, men aa svi to-tre ekstra arbeidsdager er desverre uaktuelt for undertegnede .. :(

Kan ikke se hvorfor er fredag er så mye vanskeligere enn en onsdag selv for de med familie?

Back