Scanair.no sitt tradisjonelle julebord - 17. desember 2008

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Tusen takk for i går. Veldig, veldig hyggelig - som alltid. Neste møte blir i Sandefjord - ikke sant imm???

Takk for et meget hyggelig arrangement! Morsomt å treffe menneskene bak nickene :) Ser fram til flere slike arrangement!

Takker for et suverent julebord i går - som vanlig. Lenge siden jeg har funnet tid til å være særlig aktiv nå, og da ble det desto hyggeligere å møte hele gjengen igjen!

Ja, det var virkelig virkelig trivelig!!! :nor

KOG & EB presenterte deltakerne på en underholdende måte, artig å se fjesene bak nickene.

Får si som 'n Arnold: "A'll be baak!" :colgate:

PS: Håper ikke noen tok varig skade av mine hyperaktive forsøk på å få byttet gave...

Henger meg på alle som takker for et veldig hyggelig arrangement, på et godt sted med bra plass og god mat.

Alltid hyggelig å treffe gamle kjente, og ekstra hyggelig var det å bli kjent med flere i går. Tror ikke det ble tatt bilder i går, vi fikk hygge oss i fred og ro :)

Joda, noen bilder ble nok tatt. Jeg la merke til et par blitser igår kveld, men hvem som tok bildene la jeg ikke merke til:cheers:

Tusen takk for et flott julebord. Synd at jeg alltid skal jobbe 0430 etter disse samlingene. Men neste gang, i Sandefjord, da skal jeg sørge for å ha fri dagen derpå!

En spesiell takk til ANX som kjøpte bildet av single otteren, signert av Viggo Widerøe. Håper du blir fornøyd med bildet. Takk også til LN KOG som tok oppgaven som auksjonarius. Ikke minst: Takk til Modern som samlet inn penger i sin hatt, og til alle dere som ga.

Her kommer noen bilder:

Attachments

• IMG_0060.jpg
    IMG_0060.jpg
    52.5 KB · Views: 196
  • IMG_0061.jpg
    IMG_0061.jpg
    60.5 KB · Views: 205
  • IMG_0062.jpg
    IMG_0062.jpg
    65 KB · Views: 208
  • IMG_0063.jpg