Originally posted by EB
JA! Alle er velkommen... Pris med tre retters julemeny og drikke kom vel på på i underkant av NOK 1000,- i fjor - eller husker jeg feil? Ser ut som vi prøver i i begynnelsen av desember - i fjor hadde vi det på en onsdag.
Originally posted by LN-MOW
.. snakker vi fredag, snakker vi m.a.o. 1. eller 8. des .....
Originally posted by LN-MOW
.. snakker vi fredag, snakker vi m.a.o. 1. eller 8. des .....
Originally posted by Falcon
Jeg er med. Kom det virkelig på så mye som 1000 dinarer i fjor? Husker det som noe mer nøysomt. Jaja. KOG hadde vel minst et bra alternativ som muligens er litt rimeligere, dersom det er stemning for det
Det er uansett fint om vi kan sikte på et sted med mindre lyd og mer sosial bordform enn i fjor. Det var bra der vi var, men jeg fikk ikke pratet noe med bl.a. Blubird, som jeg ikke hadde truffet før. Det er så mange kvalitetsfolk på forumet at man bør få snakket med flere enn sidemannen.
K
Originally posted by FBU 4EVER
1 eller 8 er greit.Om jeg får fri,vet jeg ikke før 16/11."Stamstedet" I Bygdø Allé serverer kun italienske spesialiteter og ikke norsk julemat.Hvordan det er på Südøst vet jeg ikke,men kan jo undersøke.Det fins visst et par andre spisesteder i Oslo påståes det.![]()
Originally posted by TOS
1 eller 8 er greit.Om jeg får fri,vet jeg ikke før 16/11."Stamstedet" I Bygdø Allé serverer kun italienske spesialiteter og ikke norsk julemat.Hvordan det er på Südøst vet jeg ikke,men kan jo undersøke.Det fins visst et par andre spisesteder i Oslo påståes det.![]()
Personlig så klarer jeg meg godt med italienske spesialiteter og føler absolutt ingen behov for norsk julemat...:smile2
Originally posted by TOS
Personlig så klarer jeg meg godt med italienske spesialiteter og føler absolutt ingen behov for norsk julemat...:smile2
Det gjør faktisk jeg også!:ITA :ITA :ITA Julepasta og julepizza!
Originally posted by EB
Bra innspill Falcon? Vi burde vel egentlig ha et "lukket" lokale...eller kanskje vi kunne ta hele kjelleren på "stamstedet" vårt i Bygdøy Allè...
Originally posted by EB
Kan vi få kjeller`n på Enoteca så vil vi kunne få det veldig bra sosialt - må kanskje innføre stol/bordbytte underveis!!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.