Scanair.no sitt årlige julebord - onsdag 16. desember

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: Scanair.no sitt årlige julebord - onsdag 16. desember

Et meget bra arrangement, takk til organisatorene. Klokken bikket midnatt og jeg måtte finne siste buss hjem. Fremdeles en gjeng som holder trøkket oppe.

Takk til alle sammen... Ble en meget vellykket kveld og du verden så enkelt det gikk med regningen. Someone er vår nye ubestridte CFO!!!!

Takk for en hyggelig aften... Moro å se hvem som gjemmer seg bak nickene.... Meget artig gjeng...:drinkGod mat og et trivelig sted.:)

Og når kommer bildene? Teaseren til CK er ikke nok...

Det hørtes ut som en bra sammenkomst

Wish I were there...

Takk for en virkelig hyggelig kveld alle sammen. Det er artig at vi kan komme sammen i fred og fordragelighet uten verken å krangle eller sloss ;)

God mat, god drikke og mange hyggelige folk, både nye og kjente.

Mange takk for en hyggelig aften, der var artig. Kan fort hende jeg blir å finne på flere treff.

Takk for hyggelig aften

Trøkket har gitt seg nå. Det ble avslutning ca 00:30 GMT.

Jeg mener da ganske bestemt at vi begge satt igjen på Mekaniske til 01:30:drink

Hm. Jeg tror da jeg var på OMV til etter 0030A jeg også... :)

Takk for en veldig hyggelig kveld. Fikk dessverre ikke pratet så mye med andre enn dem jeg satt rett ved siden av, men veldig hygelig å treffe nye bra folk.

Takk for en strålende aften :) Maten var god, drikken god, selskapet ypperlig :)

Mange takk til Rob som lot meg sitte på hjem og! Det ble en kveld med topp stemning og mang en historie rundt bordet!

Det er jo bare begynne glede seg til 2010's første Fly & Vin treff!

Og CK: Mange takk for en ypperlig crewguide!

Last edited:

Tusen takk for en svært hyggelig kveld, på et herlig sted med hyggelige folk, og utmerket mat, servering og vin.

Uten å påta meg å være den som kjenner Oslos uteliv best, så kan jeg med hånden på hjertet si at Vognmann Nilsen er den restauranten i byen som har best mat, etter gjentatte besøk der.

Takk for i går gutter. Merket i morges at inntaket nok var høyere enn ønsket....

En riktig god jul til dere alle!

Jeg lurer litt på om noen gjorde et dårlig gavebytte, for jeg har fått med meg et eksemplar av "A week at the Airport", som sannsynligvis var noen andre sin julegave. Savner noen ei bok, så gi beskjed.

Jeg er kjempefornøyd med min SAS retroveske...fikk mye oppmerksomhet i Sverige på fredag. Julebord med gaver er kuult.

Back