Scanair Forum blir Flyprat

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date
Jeg vil også takke CK for innsatsen, og gratulerer med ny jobb! :nor

Samtidig vil jeg gratulerer de nye eierene med "nytt" forum. :nor

Tror dette blir bra jeg. Virker som det er en stødig gjeng som vil stå bak dette fremover. Bortsett fra navnebytte, vil nok ikke vi dødelige forumister merke den store forskjellen.

Lykke til med overgangen. :)

Tusen takk for et flott forum, CK!

Dette forumet har vært og er fortsatt et fint sted å dyrke hobbyen på. Det kommer det til å være selv med nytt navn. :)

Jeg er sikker på at dette forumet vil fortsette å rekruttere unge og gamle til den spendende flyverden. Enten om det er i form av en karriere innenfor luftfarten, eller hobby i GA.

Har selv meldt meg inn i foreningen.

Synes dette ser ut som et utmerket initativ, og eierskap gjennom foreningen vil gjøre forumet både mer transparent og frittstående. Utmerket. Har meldt meg inn. Onkel Skrue må gjerne ta kontakt - jeg betaler gjerne via norsk bankkonto til tross for utenlandsadresse (uansett hva slags cc-løsning man finner er det jo en dyr løsning gebyrwise...).

Ser på dette som et godt initativ!

Onkel Skrue skal sende ut mail med betalingsinfo å snart konto er på plass. Hvilket først og fremst krever en underskrift på et stykke papir, som befinner seg på et annet kontinent enn undertegnede. Men håper det er på plass innen en uke;)

Takk for jobben CK. Jeg kjenner deg jo ikke, men du har gjort en kjempejobb opp gjennom årene, noe vi som brukere setter stor pris på. Jeg fortsetter som de fleste andre over til flyprat og fortsetter der. Men Scanair.no vil også besøkes i framtiden for å sjekke hva du vil bruke siden din til!
Takk for følget så langt :)

Takk for god innsats, CK. Har hatt mange hyggelige stunder foran skjermen med Scanair og er helt sikker på at det blir like bra fremover. Takk til dere som gir så mye av deres tid for oss.

Takk for innsatsen CK. Meget verdifullt og mange innsiktsfulle innlegg. Jeg er glad du går inn i den nye stillingen i SAS. Du må da virkelig være rett person på rett sted. Høres meget spennende ut. Lykke til!

En stor takk til CK, fra en som har fulgt dette forumet i flere år som aktiv leser, men som er rimelig passiv ellers. En "olding" som meg har lært masse om luftfart,ved å følge med på dette forumet, selv om min første flytur gikk alt for ca 47 år siden (fra Fornebu til London/Gatwik).
Samtidig vil jeg ønske dere nye drivere lykke til.

Takker for lang og tro tjeneste, CK! Forstaar meget godt avgjoerelsen din.

Men jeg er veldig usikker paa formatet og jeg oensker aa vaere fullstendig rett paa sak:

Sitter naa paa Flyertalk.com's halvaarlige moete for moderatorer i Seattle og har utrolig lang mye erfaring fra aa moderere ett forum og hva som skal til for aa gjoere ett forum ett godt sted paa nett der folk kan henge ut og trives, samt vaere trygg.

:::: mod note: Avsnitt fjernet pga uttalelse. ::::::::::::::::::

Saa selv om jeg vil holde ett aapent sinn, vil jeg ikke melde meg inn i denne foreningen foreloepig, men henge rundt for aa se hvordan det nye forumet utvikler seg foer jeg melder meg inn..

Last edited by a moderator:
Vel, nå er det bare et interimstyre foreløpig. Og er man aktiv i foreningen, kan man jo være med å velge styre.

Så kanskje du skal gi det en sjanse Tommy, og være med å påvirke fremtiden, i stedet for å sitte utenfor og være kritisk?

Jeg er veldig glad for at noen tar initiativet til å videreføre forumet, og jeg forstår CK sitt valg. Men skal ett utbrudd fra en frustrert Gustav være nok til å si at han ikke er god nok til å lede forumet? Den synes iallefall jeg er drøy!

BF:fly

Back