Minner om Elkjøp, prisene er uendret eller økte og de skriver tilbud med enda større bokstaver.
Har vært ganske stive priser i det siste på innenriks ikke bare hos SAS men ogsåFinner nå innenriks til 569. Men det er fortsatt ett stort hopp fra 369... Hadde trodd at SAS skulle være mer påpasselig med å ikke øke prisene innenriks etter oppheving av bonusforbudet. Dette gir vel bare grobunn for å innføre forbudet igjen....
Finner nå innenriks til 569. Men det er fortsatt ett stort hopp fra 369... Hadde trodd at SAS skulle være mer påpasselig med å ikke øke prisene innenriks etter oppheving av bonusforbudet. Dette gir vel bare grobunn for å innføre forbudet igjen....
Nei, nå ser nok myndighetene mer på hva som er laveste tilbudspris, som egentlig er ganske irrelevant. Ser man totalt sett så synker prisene, ref yielden i de siste måneders trafikktall
Finner nå innenriks til 569. Men det er fortsatt ett stort hopp fra 369... Hadde trodd at SAS skulle være mer påpasselig med å ikke øke prisene innenriks etter oppheving av bonusforbudet. Dette gir vel bare grobunn for å innføre forbudet igjen....
Hypotetisk spørsmål: hvor billig vil det være mulig å få en billett i C fra OSL til enten EWR, SFO eller ORD med sas? Dvs hvis de noen gang har kampanje i C, hvor lavt vil disse prisene rent hypotetisk sett falle, 10? 12? 14? 16?
Har lenge lurt på hvorfor SAS ikke kjører kampanjer i business ned mot prisene til konkurrentene. Noen som vet grunnen? Er fyllingsgraden god nok hele året eller?
Det er vel å anta at de som kjøper business i mindre grad er prisorienterte (spesielt forretningsreisende) men mer fokusert på routing og tid reisen tar. Og med direktefly fra OSL/CPH/ARN har de jo meget begrenset med konkurranse.Har lenge lurt på hvorfor SAS ikke kjører kampanjer i business ned mot prisene til konkurrentene. Noen som vet grunnen? Er fyllingsgraden god nok hele året eller?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.