Booket t/r Haugesund - Tokyo for 4300kr, meget godkjent!
Tokyo og Japan kan anbefales på det varmeste. Hvis du skal være en uke eller lenger kan du vurdere Japan Rail Pass for å komme deg rundt (gjelder kun for turister, og må kjøpes før du reiser).Bor også i Haugesund og har lenge drømt om en tur til Tokyo![]()
Tokyo og Japan kan anbefales på det varmeste. Hvis du skal være en uke eller lenger kan du vurdere Japan Rail Pass for å komme deg rundt (gjelder kun for turister, og må kjøpes før du reiser).
Det blir ganske off topic, men kan svare kjapt:Har tenkt på både Beijing og Tokyo å reise til, men er alltid små nervøs over språkbarrieren i to så forskjellige land som vårt eget? Spesielt om jeg skulle ha reist selv (er 20 år og sier seg selv at ikke mange på min alder gidder å hive vekk penger på slikt da). Er dette overkommelig med engelsk kunnskaper som klarer å føre en samtale helt fint med engelske språklige mennesker?
Har tenkt på både Beijing og Tokyo å reise til, men er alltid små nervøs over språkbarrieren i to så forskjellige land som vårt eget? Spesielt om jeg skulle ha reist selv (er 20 år og sier seg selv at ikke mange på min alder gidder å hive vekk penger på slikt da). Er dette overkommelig med engelsk kunnskaper som klarer å føre en samtale helt fint med engelske språklige mennesker?
Norge fra 549 en vei salg på sas.no
synes SAS kan gjøre det bedre en det
Hvilke datoer var dette? Bor også i Haugesund og har lenge drømt om en tur til Tokyo![]()
Er det ikke mest jobbreisende på de rutene da? Og de betaler vel nesten uansett det reisen koster. Tilbud som kommer er vel mest myntet på fritidsreisende, og kommer vel derfor primært på ruter som preges av fritidsreisende?Hvor ble det av SVG-BGO/BGO-SVG til 369kr en vei?. Jeg savner det!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.