Hvis du vil få med deg begge byene på samme tur er det mulig å booke open-jaw, med utreise til PEK og hjemreise fra PVG (eller motsatt). Koster ikke allverdens å ta tog eller fly mellom byene.Her avbestilte jeg Osl-Beijing i november innenfor 24 timers fristen, og booker Osl-Shanghai til kr 3484 i stedet, samme periode.
Hvis du vil få med deg begge byene på samme tur er det mulig å booke open-jaw, med utreise til PEK og hjemreise fra PVG (eller motsatt). Koster ikke allverdens å ta tog eller fly mellom byene.![]()
PÅ tbanen så jeg idag masse plakater om 1.000.000 villige reiser på SAS.no. Ser ut som samme reklamer de har kjørt før, men på sas.no så jeg ikke noen spor etter dette. Er det noen som har kjørt ut feil kampanje?
Telte nettopp: hadde 21 flyturer mellom 15. april og datoen jeg fikk 60000 ekstrapoeng, og jeg hadde krav om 10 t/r. Enkelte av de 21 flyturene var da BGO-OSL-ARN-HEL/HEL-CPH-BGO osv, så dette var jo mye "lettere" enn 10 t/r reiser.Det er visstnok legs som teller, noe som i alle fall passer meg meget godt![]()
Men skulle ikke poengene komme etter periodens slutt?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.