SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Bonsutilbud
4k t/r Tromso
12k t/r Geneve og Zurich

Salgsperiode: til 7. juli
Reiseperioode: 28. aug - 30. nov

Du kan vel avbestille poeng-reiser og få poengene refundert......? Selv om det er b-b-b-billige bonusbilletter.....

Ganske så billige PLUS billetter til berlin nå.

SAS feirer VM seieren til Tyskalnd. Med tanke på at du får plus billett til 714 kroner, så hadde det strengt tatt ikke skadet om Argentina vant VM skjønner jeg. Men unner uansett Tyskland seieren.

VM-tilbud-550x175.jpg

Edit: Særs fordelaktige priser i PLUS fra andre byer også.

Er litt usikker på utregningen, men Kristiansund -> Oslo, Oslo -> København, København -> Berlin, Berlin -> København, København -> Oslo, Oslo -> Kristiansund i pluss får man for under 3000 pr snute. Og skulle vel da gi 8000 eller 10 000 poeng? Noe som i beste fall gir 3,3 poeng pr. krone

Last edited:

Har SAS noen ganger salg på IC Plus billetter?
Er på utkikk etter SFO, ORD, PVG, PEK eller NRT.

Hva må jeg eventuelt regne med å betale for noe slikt?

Kan ikke huske at de har hatt noen salg på PLUS IC siden det ble innført. Var også dårlig mens det var Eco+.

Har vært et salg i SAS Plus og Business i år som jeg kommer på. Det var billetter i påsken. Mener å huske at det var 7.500 for Plus og 15.000 for Business. Men det er ikke akkurat ofte storsalg på de bedre klassene hos SAS.

Har SAS noen ganger salg på IC Plus billetter?
Er på utkikk etter SFO, ORD, PVG, PEK eller NRT.

Hva må jeg eventuelt regne med å betale for noe slikt?

Litt avhengig av hvor tidlig du booker så kan du komme østover med SAS i Plus for rundt kr 11 000,- og oppover.

Fikk akkurat kampanje-DM fra sas med blant annet følgende tekst:
Norge på salg!
Besøk venner og familie
Akkurat nå har vi ekstra gode priser på reiser i Norge. Så pass på å bestille sensommerens og høstens reiser med familie og venner og ha noe hyggelig å se fram til. Bestill senest 28/7 for reise 11/8-30/11 2014.

Hva med Svalbard? Vi flyr daglig mellom Oslo og Longyearbyen i sommer.

Sjekket OSL-BOO som normalt er priset til 769,- en vei, nå er prisen 669,- en vei.

Har hele EuroBonus billett avdelingen tatt ferie? Jeg vil booke noe billigt og enkelt for poeng. Helst innen Norge! :-) Please SAS!! Har ikke vært noe på lang tid..

Har hele EuroBonus billett avdelingen tatt ferie? Jeg vil booke noe billigt og enkelt for poeng. Helst innen Norge! :-) Please SAS!! Har ikke vært noe på lang tid..

Forhåpentligvis er manglende tilbud et godt tegn; flyene er såpass fulle at de ikke trenger å fylle dem opp på den måten.

10K poeng det + avgifter..... Tilbud innen Norge skjer vel helst på sommern eller sjelden.....[emoji2]

10K poeng det + avgifter..... Tilbud innen Norge skjer vel helst på sommern eller sjelden.....[emoji2]

Yes, sant det! Men har 510.000 poeng som jeg kan bruke på turer. Men hadde vært fint med Norge 10k poeng i Plus igjen. Slik som det var tidligere i sommer!😊

Det finnes det en veldig logisisk forklaring på. Jeg har SAS TP-12m Unlimited, og brukte fire timer + på å reise OSL-SVG-KRS her i juni måned. OSL-KRS trafikkeres inntil 6 ganger i døgnet på ukedager i sommer var det nede i latterlig dårlige 2 avganger - og disse var fyllt opp med enslig mødre og barne utkledd som Kabel-satan

Yes, sant det! Men har 510.000 poeng som jeg kan bruke på turer. Men hadde vært fint med Norge 10k poeng i Plus igjen. Slik som det var tidligere i sommer!😊

Med en slik poengsaldo så trenger du vel ikke poengtilbud innenriks i Norge? :p

Hvorfor bruker du de ikke til longhaul business/first i stedet?

Kan det være fordi han er 15 år eller no? Er vel litt værre å bråstikke t/r USA da;)

Kan det være fordi han er 15 år eller no? Er vel litt værre å bråstikke t/r USA da;)
Tja, en tur med LH First kan være kult selv om man er under 18 og ikke kan tømme whiskybaren i FCT. Ta med far på tur i høstferien.

Tja, en tur med LH First kan være kult selv om man er under 18 og ikke kan tømme whiskybaren i FCT. Ta med far på tur i høstferien.

Jeg er enig i det, "spander" tur til Asia i business på mor og far. Jeg vil påstå at det er minst dobbelt så morsomt som å fly Oslo-bergen i Plus, men mange vil sikkert være uenig med meg ;)

Er det feks. mulig å bestille 5 personer i Business t/r New York med SAS? Eller er det ikke tillatt med så mange bonusreiser samtidig i Business?

Blir vel motsatt, er vel far's konto som skal tømmes, så spørsmålet er vel om far gidder å fly mer;)

Men kampanje på Plus innenlands på poeng har jeg ikke sett ofte dessverre...

Status
Not open for further replies.
Back