SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Søker du på direktefly eller med mellomlanding?
Degge deler. Tror det var minimum en mellomlanding på utreise eller retur på alle jeg søkte på, hvis det er av relevanse.

Endte opp med å måtte booke reisen i Plus.

Degge deler. Tror det var minimum en mellomlanding på utreise eller retur på alle jeg søkte på, hvis det er av relevanse.

Endte opp med å måtte booke reisen i Plus.
SAS viser til stadighet tilgjengelighet på reiser med mellomlanding, til tross for at en eller flere av flightene på ruten mangler tilgjengelighet. Denne mangelen fanges først opp når man prøver å bestille.

Ingen som har nevnt 50% rabatt innenlands i juli i forbindelse med 17 mai? Funderer på å ta turen til Svalbard og vel det er latterlig billig pris da. Men så må man aktivisere seg der oppe, tenker det er litt kjipt å være stuck i Longyearbyen uten egentlig å ha så mye å gjøre.

Ingen som har nevnt 50% rabatt innenlands i juli i forbindelse med 17 mai? Funderer på å ta turen til Svalbard og vel det er latterlig billig pris da. Men så må man aktivisere seg der oppe, tenker det er litt kjipt å være stuck i Longyearbyen uten egentlig å ha så mye å gjøre.
Tenkte noe i samme baner, rop ut noen visst dere har forslag

Nevnt her, og postene du skrev under handler om problemer med å bestille bonusreise i SAS Go til Svalbard i kombinasjon med dette tilbudet... ;)

Min erfaring er at det ikke går å kombinere direktefly på utreise og mellomlanding på hjemreise (og v.v.) på samme bestilling når man bestiller bonusbilletter med SAS. Da får man opp den feilmeldingen som er nevnt ovenfor. Direktefly begge veier (fly til LYR via TOS uten flybytte regnes også som dette f.eks.) fungerer fint, det samme gjør det hvis man velger mellomlanding med flybytte begge veier.

Nevnt her, og postene du skrev under handler om problemer med å bestille bonusreise i SAS Go til Svalbard i kombinasjon med dette tilbudet... ;)

Då er det vel berre å ringe. Eg sleit med det same i fjor, ringde inn og fekk bestilt over telefon uten gebyr sidan reisa kom opp på søket men bestilling feila.

God tur nordover forøvrig, ein fantastisk stad! Var der alt for kort tid så vi fekk berre med oss ein kort spasertur og båt-tur til Pyramiden. Det kan iallefall anbefalast! Søk litt på Svalbard på forumet og finn Polaris sine trådar og tips.

Slo til på denne jeg, fordelen er jo at det er greit å avbestille om man ikke kan reise.

Slo til på denne jeg, fordelen er jo at det er greit å avbestille om man ikke kan reise.

Jeg slo også til på dette tilbudet. Valgte en ukedag med en overnatting i juli. Tror en dag i Svalbard holder mer enn nok. Ser også at overnatting i LYR er veldig dyrt. Best å bruke Eurobonus poeng på Radisson Blu hotellet i Longyearbyen.

Hei!

Noen som sparer på gamle tilbudsmail, eventuelt noterer ned eller har god husk, som vet hvilken reiseperiode kampanjen Peppep viser til i denne tråden hadde---> http://forum.flyprat.no/showpost.php?p=857664&postcount=230

Vil gjerne hjem til KRS til sommeren, men vist der ikke kommer tilbud snart så blir det buss eller tog :( For gammel til ungdomsbillett, før noen foreslår det ;)

SAS har en friends&family kampanje for ansatte (?) virker det som nå. Skal ikke dele linken og passordet direkte, men kan tipse om at en SAS-pilot jeg følger på Instagram la ut et bilde i morres med informasjon hvor han delte link og passord. http://instagram.com/p/oKwi8RF3Wy/

Er en del reiser du får opp pris for SAS VIP Go, som er litt billigere enn Go. Begrenset med billetter, Book by May 26. Travel May 27 - March 27 2015.

Gir typisk noen hundrelapper i rabatt på go prisene.

SAS har tilbud til USA og Asia nå med priser til 2999 kr. til bl.a. New York, Beijing, Washington D.C. og Chicago.

SAS har tilbud til USA og Asia nå med priser til 2999 kr. til bl.a. New York, Beijing, Washington D.C. og Chicago.

Pøh ikke like morro som 1999 kroners tilbudet for litt sia, joda men selvsagt veldig bra verdi i dette her også. Alt under 3000 kroner er veldig veldig bra tilbud.

USA og Asia til under 3000 kr er da superbra det :)
Synes ikke IC tilbudene til SAS har vært all verden tidligere, det skal jeg ærlig innrømme.

Men de siste gangene følger de virkelig hvem som helst prismessig til døra.

SAS har en friends&family kampanje for ansatte (?) virker det som nå. Skal ikke dele linken og passordet direkte, men kan tipse om at en SAS-pilot jeg følger på Instagram la ut et bilde i morres med informasjon hvor han delte link og passord. http://instagram.com/p/oKwi8RF3Wy/

Er en del reiser du får opp pris for SAS VIP Go, som er litt billigere enn Go. Begrenset med billetter, Book by May 26. Travel May 27 - March 27 2015.

Vanlige Eurobonus regler med desse billettene?

Sparte akkurat litt over 2k for Ålesund-Split :)

Last edited:

Da har jeg benyttet meg av SAS-tilbudet om billige vinterreiser. Bestilt t/r til Beijing for 2985,- i november. Og t/r NYC i januar for samme pris. [emoji1]
Begge blr utgangspunk for videre reising. Fra Beijing har jeg planer om å fly videre til Bangkok/Singapore. Mottar gjerne innspill til hvilke flyselskap som er Ok mellom disse byene.

Da har jeg benyttet meg av SAS-tilbudet om billige vinterreiser. Bestilt t/r til Beijing for 2985,- i november. Og t/r NYC i januar for samme pris. [emoji1]
Begge blr utgangspunk for videre reising. Fra Beijing har jeg planer om å fly videre til Bangkok/Singapore. Mottar gjerne innspill til hvilke flyselskap som er Ok mellom disse byene.

Thai Air, var helt ok når jeg var over Thailand sist ;)

Status
Not open for further replies.
Back