SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Opptjener man poeng når man betaler reise med bonuspoeng?

Ja, på cash&points / ordinære reiser for poeng / best availability
http://j17351-bonusresa.azurewebsites.net/images/pricelist.pdf

Tusen takk for rask tilbakemelding. Jeg benyttet meg av tilbudet som nettopp kom på mail og bestilte t/r OSL-CDG i plus for 22500 poeng pluss 600 kr i skatter og avgifter. La turen innom ARN for å få flere legs. Jeg kan altså forvente å starte veien mot gull med poeng fra 4 legs?

Du får ikke poeng på bonusbilletter, kun "vanlige" billetter betalt med poeng. (som igjen er mye dyrere en bonusbilletter)

Takk! Jaja, da får jeg bare nyte Paris og finne andre måter å skaffe meg poeng til EBG!

Det har vært ganske regelmessige gode tilbud i det siste, så jeg blir ikke skrekkelig overasket om du allerede neste helg får kjempegode muligheter for å tjene poeng etc ;)

SAS kjører på en ny helg med ok deals.
55% rabatt på poengreiser i Go/Pluss til Paris og Praha

13500 poeng tur retur Kristiansund - Praha (beklager at jeg ikke er hipster nok til å skrive flyplasskodene) er egentlig super duper billig!

I mailen står det: "55 % poengrabatt til Paris og Praha
Feir våren med gode poengrabatter til Paris og Praha. Reis til Paris eller Praha fra kun 13 500 poeng t/r. Bestill senest 4. mai, og reis mellom 1. august og 26. oktober 2014. "

Mulig det er mitt språk det er noe feil med, men jeg oppfatter dette som å feire våren i august/oktober. Liker helst å feire våren på denne tiden av året jeg!

Ikke mottatt noe mail, noen flere som ikke har mottatt?

I mailen står det: "55 % poengrabatt til Paris og Praha
Feir våren med gode poengrabatter til Paris og Praha. Reis til Paris eller Praha fra kun 13 500 poeng t/r. Bestill senest 4. mai, og reis mellom 1. august og 26. oktober 2014. "

Mulig det er mitt språk det er noe feil med, men jeg oppfatter dette som å feire våren i august/oktober. Liker helst å feire våren på denne tiden av året jeg!

Vi som bor på Nordvestlandet må ta de mulighetene vi får til vår og denslags når vi får sjansen. Her er det snø og sluddbyger og generelt sett begredelig. (vi har også kun to årstider, vår og høst. Stort sett høst)

Ikke mottatt noe mail, noen flere som ikke har mottatt?

Jeg tok å meldte meg opp manuelt igjen her om dagen, da jeg ikke fikk noe tilbud selv på lang tid. Men en annen adresse jeg administrerer fikk regelmessig. Så regner med at jeg (og fler?) har falt ut?

Har fått en epost om 2000 ekstrapoeng om jeg reiser i plus i mai. Har flybilletter booket i go allerede. Er det "verdt" det å booke om den ene billetten til plus?

Har fått en epost om 2000 ekstrapoeng om jeg reiser i plus i mai. Har flybilletter booket i go allerede. Er det "verdt" det å booke om den ene billetten til plus?

Det er jo 500kr i gebyr, pluss mellomlegg til aktuell bookingklasse. Få poeng pr krone. Trenger du poengene, så er det mer gunstig å ta en MR i plus.

Det er jo 500kr i gebyr, pluss mellomlegg til aktuell bookingklasse. Få poeng pr krone. Trenger du poengene, så er det mer gunstig å ta en MR i plus.

Takk, var det jeg trodde

Dum som eg var booka eg ikkje billetter til Oslo når det var tilbodshelg (prisar kring 500,-), og no koster billettane BGO-OSL den 7.6 rundt 700-900,-..

Nokon som erfaringsmessig kan tenke seg om det er like greitt å bite i det sure eplet og kjøpe med det same, eller er det framleis mulig at det dukker opp nokre gode tilbod?

En rekke destinasjoner som gir 2x poeng nå i sommer. Man kan melde seg på her (finner det ikke på den norske siden enda, men på den svenske).

Det jeg undrer over, er at Athen er på listen. To av mine turer til Athen går tidlig i Juni pga 3x poeng-tilbudet i Julekalenderen. Her skal jeg da også få 2x i tillegg til 3x poeng på disse turene?! :D

Genialt, takk for tipset! Må en ha meldt seg på før en booker, eller gjelder det eksisterende bookinger også? Står jo:
I følge SAS kundeservice gjelder det kun bookinger i etterkant. Presiserte også at det kun står "book before" og ikke "book after x", men han var sikker i sitt svar.

Noen som har peiling på om man får doble poeng for tilslutning, som eks BGO-OSL? Det lukter en MR eller to her... :-)

Noen som har peiling på om man får doble poeng for tilslutning, som eks BGO-OSL? Det lukter en MR eller to her... :-)
Så vidt meg bekjent har alt av tidligere kampanjer ikke gitt på tilslutning, men kun på de aktuelle strekningene som er listet opp.

Ser på sidene til SAS nå at det fortsatt er massevis av billige billetter til ATH blant annet i den aktuelle perioden (f.eks. 2k t/r i Plus).

Så vidt meg bekjent har alt av tidligere kampanjer ikke gitt på tilslutning, men kun på de aktuelle strekningene som er listet opp.

Ser på sidene til SAS nå at det fortsatt er massevis av billige billetter til ATH blant annet i den aktuelle perioden (f.eks. 2k t/r i Plus).

Har du noen datoer for rimelige turer til ATH, Flight Cancelled :-)?

Status
Not open for further replies.
Back