Opptjener man poeng når man betaler reise med bonuspoeng?
Ja, på cash&points / ordinære reiser for poeng / best availability
http://j17351-bonusresa.azurewebsites.net/images/pricelist.pdf
SAS kjører på en ny helg med ok deals.
55% rabatt på poengreiser i Go/Pluss til Paris og Praha
13500 poeng tur retur Kristiansund - Praha (beklager at jeg ikke er hipster nok til å skrive flyplasskodene) er egentlig super duper billig!
I mailen står det: "55 % poengrabatt til Paris og Praha
Feir våren med gode poengrabatter til Paris og Praha. Reis til Paris eller Praha fra kun 13 500 poeng t/r. Bestill senest 4. mai, og reis mellom 1. august og 26. oktober 2014. "
Mulig det er mitt språk det er noe feil med, men jeg oppfatter dette som å feire våren i august/oktober. Liker helst å feire våren på denne tiden av året jeg!
Ikke mottatt noe mail, noen flere som ikke har mottatt?
Liker helst å feire våren på denne tiden av året jeg!
Har fått en epost om 2000 ekstrapoeng om jeg reiser i plus i mai. Har flybilletter booket i go allerede. Er det "verdt" det å booke om den ene billetten til plus?
Det er jo 500kr i gebyr, pluss mellomlegg til aktuell bookingklasse. Få poeng pr krone. Trenger du poengene, så er det mer gunstig å ta en MR i plus.
En rekke destinasjoner som gir 2x poeng nå i sommer.
..Register and book by May 18 2014. Travel June 1 - August 31 2014….
I følge SAS kundeservice gjelder det kun bookinger i etterkant. Presiserte også at det kun står "book before" og ikke "book after x", men han var sikker i sitt svar.Genialt, takk for tipset! Må en ha meldt seg på før en booker, eller gjelder det eksisterende bookinger også? Står jo:
Så vidt meg bekjent har alt av tidligere kampanjer ikke gitt på tilslutning, men kun på de aktuelle strekningene som er listet opp.Noen som har peiling på om man får doble poeng for tilslutning, som eks BGO-OSL? Det lukter en MR eller to her...![]()
Så vidt meg bekjent har alt av tidligere kampanjer ikke gitt på tilslutning, men kun på de aktuelle strekningene som er listet opp.
Ser på sidene til SAS nå at det fortsatt er massevis av billige billetter til ATH blant annet i den aktuelle perioden (f.eks. 2k t/r i Plus).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.