SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Har du noen datoer for rimelige turer til ATH, Flight Cancelled :-)?
Det er bare å sjekke månedesvisningen på SAS sine sider. :) Selv skal jeg 31. mai (pga julekalender), 1. juni og 7.-8. juni, men jeg ser at prisene allerede har økt litt dagene siden jeg bestilte.

Har allerede booket en tur i Plus i juli, er denne godkjent, eller må det bookes f.o.m nå? Evt når må den utstedes? Innen 18. mai?

Det er bare å sjekke månedesvisningen på SAS sine sider. :) Selv skal jeg 31. mai (pga julekalender), 1. juni og 7.-8. juni, men jeg ser at prisene allerede har økt litt dagene siden jeg bestilte.

Takker! Kanskje et dumt spørsmål, men er det mulig å booke BGO-OSL-BCN slik at denne teller i kampanjen? Eller må du kun bestille OSL-BCN for seg?

Takker! Kanskje et dumt spørsmål, men er det mulig å booke BGO-OSL-BCN slik at denne teller i kampanjen? Eller må du kun bestille OSL-BCN for seg?
Du kan bestille BGO-OSL-BCN ja, og få doble poeng på OSL-BCN. ;)

Er dette grunnpoeng, eller er det kun ekstrapoeng?

Er dette grunnpoeng, eller er det kun ekstrapoeng?

Fra nettsiden med tilbudet: "Enter your EuroBonus number below and earn double Extra points in any class on selected destinations with SAS. The points will be registered to your account after travel has been completed."

Bilde av frihetsgudinnen på SAS' instagram-konto:
flysas: Right now very attractive prices from Oslo to.......Guess where? ;) Book now! #flysas #sas #scandinavian #travel
Ligger billetter t/r Oslo - New York ute for en 4-5000 tusen i mai/juni, ikke priser jeg syntes er verdt å hopep i taket over, men det er vel litt under normalen.

Noen som har en aning om det kommer et biz tilbud(poeng) på IC i nærmeste fremtid? :)

Når legges vanligvis tilbudene ut? Får bare "Ingen kampanjepriser tilgjengelige for denne perioden."

På de norske sidene er det vanligvis kl 01:00 natt til tirsdag. Ligger av og til tidligere ute på flysas.com siden, som i går.

S. Holberg: Ganske sjeldent SAS har tilbud i C på IC

Tilbud på Eurobonus reise

Beklager dersom dette har vert diskutert tidligere. Ser at SAS har tilbud på eurobonusreiser. 45.000 poeng til USA, og 60.000 til Tokyo (økonomi).

Sjekker reiser til EWR. Kommer opp ledige reiser. Men når jeg går inn og velger en dag, er det ikke ledig. Eller bare i business. Sjekker i desember, før jul og romjul. Ikke mye vits med tilbud dersom det aldri er ledig. Kjenner jeg blir litt småsur. Eller er det for mye å vente å få bestilt en jule-ferie med EB poeng? (Står jo periode: 3.11.14-19.3.15)

Last edited:
Re: Tilbud på Eurobonus reise

Beklager dersom dette har vert diskutert tidligere. Ser at SAS har tilbud på eurobonusreiser. 45.000 poeng til USA, og 60.000 til Tokyo (økonomi).

Sjekker reiser til NRT. Kommer opp ledige reiser. Men når jeg går inn og velger en dag, er det ikke ledig. Eller bare i business. Sjekker i desember, før jul og romjul. Ikke mye vits med tilbud dersom det aldri er ledig. Kjenner jeg blir litt småsur. Eller er det for mye å vente å få bestilt en jule-ferie med EB poeng? (Står jo periode: 3.11.14-19.3.15)
Tråd for SAS-tilbud her, og tilbudet ble nevnt her. ;)

Jeg søkte litt rundt på enkelte av de amerikanske destinasjonene, og syntes det var ganske så grei tilgjengelighet for å være bonusreiser der.

Hei!
Er ny her på flyprat, så beklager om jeg poster i feil tråd, men dere virker som en pålest gjeng;
På den engelske siden for "sum14" kampanjen, hvor man får doble points, står det følgende;

Enter your EuroBonus number below and earn double points in any class on selected destinations with SAS. The points will be registered to your account after travel has been completed.

når jeg velger "Norge" nederst til venstre, står det:
Enter your EuroBonus number below and earn double Extra points in any class on selected destinations with SAS. The points will be registered to your account after travel has been completed.

Legg merke til at det er lagt til "Extra" i første settningen....!
Er det alltså Ekstrapoeng man tjener? Hvis man skal tro det man leser i den første, så er det jo doble poeng - alltså dobbelt opp med poeng som kvalifiserer til høyere medlemsnivå. Men i den "norske" utgaven av den engelske teksten, er det Extrapoeng, alltså ikke kvalifisering til høyere nivå. Tenkte hive meg på min livs første milagerun hvis det er sånn at det er grunnpoengene man får dobbelt av..
Her er screenshot av den norsk-engelske teksten;

Skjermbilde 2014-05-16 kl. 01.32.24.png

Og her av den svensk-engelske;
Skjermbilde 2014-05-16 kl. 01.34.42.png

Last edited:

Heisann!

Ser nå at det er 17 Mai-tilbud på innenlands bonusreiser.

5000 i GO og 10000 i Plus, må bestilles mellom 16-18 Mai, og reisene må skje mellom 1-31 Juli.

Kim

Sitter å ser på flybilletter til meg selv og tre andre: Selv om det står 4 eller mer seter tilgjengelig, får jeg bare feilmelding når jeg prøver å velge reise i Go. Sjekket på en rekke destinasjoner, samme skjer hver gang. Plus fungerer derimot fint.

Edit: Samme skjer når jeg prøver å finne en reise til meg selv.
"Ingen tilgjengelig pris funnet for det fly og/eller kabinklasse som du har valgt. Vennligst søk igjen og velg annen kabinklasse og/eller annet fly. (5685 - 2201)"

PÅ ALT!

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back