KLM 1200
EuroBonus Gold
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)
Jepp, håper de får det tilbake!
likte det..
Faktisk, ja. Rart opplegg.
Jepp, håper de får det tilbake!

Faktisk, ja. Rart opplegg.
Var det ikke London og Manchester i forrige uke da?
Jeg fikk ihvertfall mail om CDG, LHR, MAN og DUB for 22 500 poeng i go (37 500 i plus) den 19/3.
Takk for tipsetFinner faktisk avganger enda billigere. 248 kroner hver vei Oslo Geneve. Gir 4000 poeng og koster totalt 565
De satser fælt nå
Skal bestille billetter med SAS for meg og en til. Sikkert dumt spørsmål, men jeg som er EBG opptjener vel kun poeng for meg og ikke min wingman?
Skal bestille billetter med SAS for meg og en til. Sikkert dumt spørsmål, men jeg som er EBG opptjener vel kun poeng for meg og ikke min wingman?
PS: Jeg har sett opp til flere plasser at EB 2.0 kommer til å åpne for at den som bestiller og betaler reisen kan tjene poeng på samtlige reisende. Men det er jo ubekreftet selvfølgelig, og uansett ikke en realitet pr. idag.
Pleier SAS som regel å kjøre en kampanje på bonusbilletter innenlands hver sommer? Husker kun at det var en kampanje i fjor. Gjaldt denne kampanjen kun for juli?
Men du bør jo fikse han ett sølvkort siden du er gull så tjener han i det minste poeng. Eventuelt får han ta å melde seg inn som basic.
PS: Jeg har sett opp til flere plasser at EB 2.0 kommer til å åpne for at den som bestiller og betaler reisen kan tjene poeng på samtlige reisende. Men det er jo ubekreftet selvfølgelig, og uansett ikke en realitet pr. idag.
Fikk e-post fra SAS i dag (på dansk) med mulighet til å få 2000 ekstrapoeng for hver reise i SAS Plus fra 6. til 31. mai. Med en t/r Polen via København blir jo regnskapet hyggelig: 7500 grunnpoeng og 8000 ekstrapoeng. Mye poeng for pengene når billetten kostet 2100 kr.
Ellers har jeg fått utrolig mange poeng med den forrige SAS Plus-kampanjen som ga doblepoeng (ekstrapoeng) i mars/april.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.