SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Var det ikke London og Manchester i forrige uke da?

Jeg fikk ihvertfall mail om CDG, LHR, MAN og DUB for 22 500 poeng i go (37 500 i plus) den 19/3.

Frankfurt, Geneve, London, Brussel & Berlin fra 299 en vei i dag og i morgen

LINK

740x570-happy-weekend.jpg

Finner faktisk avganger enda billigere. 248 kroner hver vei Oslo Geneve. Gir 4000 poeng og koster totalt 565

De satser fælt nå

Sjekk denne MR junkies. (hadde jeg bodd sørpå så hadde jeg glatt tatt denne turen)

Oslo (OSL) - Genève (GVA) ti 13 mai 2014 (SAS Go)
Voksen 248 NOK
07:00 - 08:00 SK844 Oslo - Stockholm, Arlanda (Terminal 5)
09:10 - 11:50 SK2615 Stockholm, Arlanda (Terminal 5) - Genève (Terminal M)
Genève (GVA) - Oslo (OSL) ti 13 mai 2014 (SAS Go)
Voksen 287 NOK
12:35 - 15:10 SK2616 Genève (Terminal M) - Stockholm, Arlanda (Terminal 5)
16:45 - 17:45 SK499 Stockholm, Arlanda (Terminal 5) - Oslo

Servicehonorar 30 NOK
Totalpris 565 NOK

4000 / 565 = 7 poeng pr. krone. Noen høyere?

Det ser jo ut som en god ting å ha med seg til EB-challenge, synd det ikke ser ut til å være tilsvarende gode dealer på kveldstid.

Må kanskje søke litt men kunne tenkt meg utreise etter ca 17. og retur via CPH 23.55 :D, 4 legs på en ettermiddag til under 1000,- :)

Annonsen sier Bardufoss-London fra 599, men heller vanskelig da SAS ikke flyr fra BDU.. Bør vel la seg gjøre i en reklame og vite hvilke destinasjoner man betjener!

Skal bestille billetter med SAS for meg og en til. Sikkert dumt spørsmål, men jeg som er EBG opptjener vel kun poeng for meg og ikke min wingman?

Skal bestille billetter med SAS for meg og en til. Sikkert dumt spørsmål, men jeg som er EBG opptjener vel kun poeng for meg og ikke min wingman?

Men du bør jo fikse han ett sølvkort siden du er gull så tjener han i det minste poeng. Eventuelt får han ta å melde seg inn som basic.

PS: Jeg har sett opp til flere plasser at EB 2.0 kommer til å åpne for at den som bestiller og betaler reisen kan tjene poeng på samtlige reisende. Men det er jo ubekreftet selvfølgelig, og uansett ikke en realitet pr. idag.

PS: Jeg har sett opp til flere plasser at EB 2.0 kommer til å åpne for at den som bestiller og betaler reisen kan tjene poeng på samtlige reisende. Men det er jo ubekreftet selvfølgelig, og uansett ikke en realitet pr. idag.

Om noe sånnt skulle skje er jeg overbevist om at det ville være snakk om ekstrapoeng

Det er fortsatt veldig greit. Ingen vits å styre med poeng til kone og barn når jeg står for 90% av reisene og i tillegg sikkert vil bruke egne poeng på familien, samme gjelder kompisturer hvor de andre reiser lite og ikke bryr seg om bonus.

Pleier SAS som regel å kjøre en kampanje på bonusbilletter innenlands hver sommer? Husker kun at det var en kampanje i fjor. Gjaldt denne kampanjen kun for juli?

Pleier SAS som regel å kjøre en kampanje på bonusbilletter innenlands hver sommer? Husker kun at det var en kampanje i fjor. Gjaldt denne kampanjen kun for juli?

I fjor var siste returdag 31. Juli. Året før var siste retur en gang i august.

Men du bør jo fikse han ett sølvkort siden du er gull så tjener han i det minste poeng. Eventuelt får han ta å melde seg inn som basic.

Rundt juletider leste jeg at familimemership slik BA har skulle komme. Var skuffet da dette ikke kom 1. april.

Fikk e-post fra SAS i dag (på dansk) med mulighet til å få 2000 ekstrapoeng for hver reise i SAS Plus fra 6. til 31. mai. Med en t/r Polen via København blir jo regnskapet hyggelig: 7500 grunnpoeng og 8000 ekstrapoeng. Mye poeng for pengene når billetten kostet 2100 kr.

Ellers har jeg fått utrolig mange poeng med den forrige SAS Plus-kampanjen som ga doblepoeng (ekstrapoeng) i mars/april.

Fikk e-post fra SAS i dag (på dansk) med mulighet til å få 2000 ekstrapoeng for hver reise i SAS Plus fra 6. til 31. mai. Med en t/r Polen via København blir jo regnskapet hyggelig: 7500 grunnpoeng og 8000 ekstrapoeng. Mye poeng for pengene når billetten kostet 2100 kr.

Ellers har jeg fått utrolig mange poeng med den forrige SAS Plus-kampanjen som ga doblepoeng (ekstrapoeng) i mars/april.

Det står vel med små skrift under (rett under den blå påmeldingsknappen) at du får totalt 2000 ekstrapoeng i løpet av perioden, ikke pr leg. Hadde i alle fall håpet at man fikk 2000 poeng pr reise.

SAS kjører på en ny helg med ok deals.
55% rabatt på poengreiser i Go/Pluss til Paris og Praha

13500 poeng tur retur Kristiansund - Praha (beklager at jeg ikke er hipster nok til å skrive flyplasskodene) er egentlig super duper billig!

Status
Not open for further replies.
Back