SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Prisene på norsk innland er ihvertfall 200 kr lavere nå i O-klasse enn faste laveste T-klasse, nå på mandag morgen er kampanjeprisene 599 kr innen Sør-Norge og 699 kr til/fra Nord-Norge 699 kr. Nå foretar sikkert DY seg noe og SAS må ofte justere prisene en tanke.

ooooog der tryna sas.no ! + hele bookingsystemet! whoop.

SAS:
Oslo-Bergen-Oslo: 1198,-

Norwegian (kun håndbagasje):
Oslo-Bergen-Oslo: 698,-

Tipper vi får se en prisreduksjon fra SAS, ja.

Sas prøver vel å se hvor mye de kan legge på toppen av prisen til norwegian og fortsatt fylle fly.
Tror nok dobbel pris blir tung å svelge, men par hundre tror jeg går..
Jeg hadde håpet at det kom 399,- iriks, så kunne jeg siktet mot diamant men til 599 mot DY 299,- blir det vanskelig å forsvare..

SAS prisene innenlands er nå justert ned 50 kr til 549/649 kr, dvs de vante 200 kr over DY.

SAS prisene innenlands er nå justert ned 50 kr til 549/649 kr, dvs de vante 200 kr over DY.

Interessant. SAS har faktisk i flere tidligere salg gått ganske høyt ut på innenlands for deretter å redusere prisen med opp mot 200 kr. noe ut i salget. Ellers har vel prisene på innenlands generelt gått en del opp det siste halve året - en stund hadde jo SAS startpriser på 399 kr., i det siste har det vært 799 kr.

På flysas.com kaller det faktisk for SALE, men der er det andre datoer som gjelder.
6a409299263ca4908e186f5e16cab3cd.jpg

Prisen t/r OSL-ARN er redusert med et sted mellom 200 og 400 på enkelte kombinasjoner, mens andre har gått opp tilsvarende. Dette i forhold til det jeg observerte i dag tidlig.

Booket i går OSL-ARN-OSL, utreise kl. 18 en fredag, retur kl 17 fra Arlanda på søndagen første helgen i desember til knappe 1700 for to personer. Et svært bra tilbud!

Meget pene priser til USA rundt jul/nyttår - finner flere reiser på aktuelle datoer til 3k t/r per pers. :)

Meget pene priser til USA rundt jul/nyttår - finner flere reiser på aktuelle datoer til 3k t/r per pers. :)

Noen som har undersøkt om disse salgsprosessene gir hyggelige priser til andre destinasjoner i USA om en flyr UA videre fra iad/ord/ewr?

Tyder altså på at det ikke er så stor sjanse for lavere priser innenriks? Vurderer noen julebilletter OSL-TRD-OSL.

Hei SeatBelt!

Rundt juletider er det stort sett alltid smekkfulle fly til/fra TRD, så om du vil ha plass til en fornuftig penge bør du slå til nå. Billigere får du det neppe!

Husker flere ganger jeg har måttet punge ut med +- 4-5000 for en Oslo-tur de verste dagene...

Kim

Fikk t/r New York for 3200 per pers. Det er jeg og madammen fornøyd med.

Er det noen erfarne her som kan ha en formening om muligheter for oppgradering til enten plus eller business på denne turen? Langweekend andre helgen i februar.

Hei SeatBelt!

Rundt juletider er det stort sett alltid smekkfulle fly til/fra TRD, så om du vil ha plass til en fornuftig penge bør du slå til nå. Billigere får du det neppe!

Husker flere ganger jeg har måttet punge ut med +- 4-5000 for en Oslo-tur de verste dagene...

Kim

Ja, jeg bare så for meg et Norge-salg i nær fremtid, men ser jo at innenriksprisene har krøpet litt opp i det siste, så like greit å slå til.

SAS:
Oslo-Bergen-Oslo: 1198,-

Norwegian (kun håndbagasje):
Oslo-Bergen-Oslo: 698,-

Tipper vi får se en prisreduksjon fra SAS, ja.

Booket nettopp OSL-BGO-OSL en helg i oktober. Kom på 973 kr i GO.

Samme datoer og omtrent samme avgangstider ville kostet ca 1300 kr med DY (inkl setereservasjon og 1 innsjekket bagasje).

Booket nettopp OSL-BGO-OSL en helg i oktober. Kom på 973 kr i GO.

Samme datoer og omtrent samme avgangstider ville kostet ca 1300 kr med DY (inkl setereservasjon og 1 innsjekket bagasje).
Innsjekket bagasje for helgetur til Bergen? Skulle du ha med Elvis-kostymet? Og tok du med setereservasjon også for SAS-prisen?

Barnedåp og reise med en 2-åring = innsjekket bagasje. Er EBG så setereservasjon er inkludert.

Status
Not open for further replies.
Back