SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Status
Not open for further replies.
Re: SAS tilbudstråd 2014 (vanlige billetter og EB-tilbud)

Første tilbudet av betydning jeg får på 2,5 år, desverre på (nest) verst tenkelige tidspunkt....
Om OSL-TRD-TRF gjelder som tur-retur får jeg trøste meg med 500 ekstrapoeng.

Jeg tok en i våres og fikk en ny nå.
Hadde da allerede booket 10-15 legs i perioden og nå har jeg booket 11 legs i perioden.
Dette er ikke mange. Gang det med ti, så nærmer du deg.

Dette er ikke mange. Gang det med ti, så nærmer du deg.
Haha.
Om du flyr 10 ganger så mye som meg skjønner jeg at du ikke får noe. Det tjener sas ingenting på.
Hos meg risikerer jeg og måtte ta en mr på slutten for å dra i land dette...

Har allerede booket 3 t/r med SAS i den perioden så jeg fikk ingen mail...

6 T/R for 30k her. Tror nok jeg må hive meg på den, skal prøve booke krs-osl-arn-cph-arn-osl-krs 2 ganger :D Noen som har funnet noen andre greie og billige ruter?

Billigste jeg har sett fra Oslo er Helsinki via arn.. Mulig cph er i samme gate..

Nja, sliter litt med å finne retur. ser ut som det blir en annen rute.

9 t/r gir meg 30.000 poeng - 5 t/r gir meg 500 poeng. Hvorfor så forskjellig fra hva mange andre her får?

Lenge siden jeg har fått denne typen tilbud, men nå i sommermånedene har jeg fløyet betydelig mindre enn i vår.

Hvorfor så forskjellig fra hva mange andre her får?

Trenden er vel at dersom du flyr mye (eller har inne bookinger i perioden) så får du dårligere tilbud, evt ingen tilbud.

Jeg har reist lite år, men ingen tilbud her.

Ingen challenge her :/

hva er addressen til siden hvor den ligger?

Trenden er vel at dersom du flyr mye (eller har inne bookinger i perioden) så får du dårligere tilbud, evt ingen tilbud.

La oss komme til bunns i dette!

Jeg har lagd et google regneark hvor alle kan fylle inn hva slags challenge de har fått, og hvordan reisemønsteret har vært i det siste.

Linken er: http://bit.ly/1sW7G2U

Hvis flest mulig fyller inn så klarer vi kanskje å se et mønster.

Fant en link på bonuschallenge hvor man kan skrive inn eb nummer. Fikk bare opp at jeg ikke var invitert.

Hei.

Jeg flyr en del WF. Er det da noe poeng å legge inn i regnearket, eller gjelder WF som SK i arket?

Edit: La inn. Men begynner å lure på om kanskje billett type, og innenriks/utenriks betyr noe.

Last edited:

Jeg har heller ikke fått noen invitasjon. Er EBG på 15. året i rad, og med lite reising siste 3 mnd. Rart jeg da ikke får invitasjon ? Forresten er ikke dette første gang jeg ikke får invitasjon til slike challange. Kanskje det er noen bugs i appen som styrer dette?

Jeg har en enkelt SAS flight de siste 6 måneder (pluss en bonusreise TR Bergen) og fikk heller ikke tilbudet som EBB, så ser ikke ut som lite reising eller manglende status hjelper heller

Litt teit for oss som ikke får EB challenge, kult for dere som får. Kjenner at jeg hater SAS litt fordi jeg ikke får :p

Status
Not open for further replies.
Back