Scandinavien_Airlines
ScanFlyer Gold
Sommerprogrammet er ved at blive lagt ud for 2023. Første rute er CPH-Cornwall der gør comeback fra Juni
Det fulde sommerprogram er nu lagt ud.
https://www.sasgroup.net/newsroom/p...der-mere-end-5000-ugentlige-sommerflyvninger/
Hva er definisjonen på et sommerprogram? Eksempelvis står CPH-EWR på listen, men ikke CPH-HND?
Hva er definisjonen på et sommerprogram? Eksempelvis står CPH-EWR på listen, men ikke CPH-HND?
SAS flyr nok ikke til HND så lenge sibirkorridoren er stengt.
De selger jo billetter til ruten frem til slutten av september 23, og flytiden indikerer at de flyr utenom Russland. Det er synd hvis de ikke tenker å gjennomføre dette.
Copenhagen:
Aberdeen - from 1x weekly to 4x weekly flights
Birmingham - 6w to 9w
Oslo:
Manchester - 7w to 10w
Stockholm Arlanda:
Edinburgh - 7w to 10w
Manchester - 7w to 8w
TRD-HAU var litt overraskende og et angrep på WF som jo har mye feed HAU-BGO. Usikker på om ruten vil flys i sammenhang med et nytt forsøk på CPH-HAU?
For å liste hva jeg da kan se av nye ruter:
OSL: Antalya, Catania, Firenze, Larnaca, Stuttgart og Venezia
BGO: Milano, Nice
BGO: Milano, Nice
Med forbehold om alle mulig feil og mangler, og det er mulig programmet varierer gjennom sommeren, men dette er det jeg ser av endringer for OSL kommende sommer, basert på hva som ligger ute nå
Comeback:
ATH: 3x ukentlig
Legges ned:
EDI, BCN
Økninger fra '22:
ARN: +3x daglige
BER: +3x ukentlig
BLL: +1x daglig
SVG: +11 ukentlig
TOS: +5 ukentlig
TRD: +2 daglige
BOO: +10 ukentlige
CPH: +2 daglige
EVE: +2 daglige
KRS: +1 daglig
KSU: +3 ukentlige
LHR: +1 daglig
AAR: +1 daglig
AES: +1 daglig
CDG: +1 daglig
DUB: +2 ukentlig
MAN: +4 ukentlig
MOL: +4 ukentlig
Ser også ut som TRD-CPH får en 3. daglig, mener den var 2x i år?
Mens TRD-BOO-TOS kuttes fra 4 til 2 daglige
Andre endringer jeg klarer ser fra BGO:
SVG, TRD, ARN, CPH og OSL får 1-2 ekstra daglige sammenlignet med Sommer 2022. Samtidig ryker ALC, og AES går fra 3x til 2x daglig.
Men for AES sin del ser det ut som CPH kommer tilbake, med SAS Link denne gangen, og det blir økt frekvens til OSL. Men også AES-TRD ryker
Andre endringer jeg klarer ser fra BGO:
Samtidig ryker ALC,
SK909 CPH1240 – 1415EWR 359 D
SK901 CPH1815 – 2105EWR 32Q x2
SK910 EWR1735 – 0710+1CPH 359 D
SK902 EWR2330 – 1320+1CPH 32Q x2
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.