Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Så kastar jag in min stående gissning IAH![]()
Har ikke SAS sett på HNL (Daniel K. Inouye International Airport) for en tid tilbake?
Er det lenger en CPH-SEA ??
ICN er over Russland, så dermed en stor omvei. Blir overrasket om den kommer nå. Jeg går for to ville tipp: SGN eller BUE.
Er det lenger en CPH-SEA ??
Er faktisk ganske mye av USA som er det.
Hvorfor der ingen der gætter på den rute til San josé der har været oppe og vende før?
Hvorfor der ingen der gætter på den rute til San josé der har været oppe og vende før?
Er faktisk ganske mye av USA som er det.
Hva med SIN?
Er samarbeidet med Singapore Airlines så tett at en egen direkte rute ikke er aktuell?
Tidligere var SIN en forlengelse av Bangkok ruten med eget crew stasjonert i Bangkok som hadde en daglig rundtur Bangkok (DMK) - Singapore - Bangkok.
Jeg hadde noen reiser med SAS til Singapore på midten av 90 tallet
SQ flyr jo daglig CPH-SIN. Er det plass til SK og om ikke nødvendigvis daglige avganger.
INC ger riktigt god mening och hade varit den givna kandidaten, om det inte vore för ryktet om att Air Korea kommer starta upp s25.
ICN, ikke INC.
INC = Yinchuan Hedong, som jeg er ganske sikker ikke er en sannsynlig kandidat![]()
jag hade gärna veleat skylla på "fat fingers", men det kan jag inte. Inser att jag konsekvent skriver fel.-
SLC (Salt Lake City) blir det ikke med tanke på at SAS hint var "the longest route announced this year". Seattle (og Atlanta?) er lengre i avstand enn SLC. Hvis SLC blir startet så blir det med Delta først slik dem gjorde det med AMS og CDG. De tok mange år med Delta (Northwest) før Air France og KLM gikk inn på SLC.SLC hadde vært flott
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.