Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Köpte inte Alligiant MD-80 av SK i två omgångar?
Har søkt side opp og side ned men finner ikke ut av det. Er det satt en tidsplan når T-halene skal være borte fra SAS? SE-DMK står ribbet for logo foran SAS hangaren på OSL. Når og hvor vil denne finne veien til slutt?
Cato
Men hvor mange MD-87 har SAS da igjen i trafikk? Avhengig av hvilken side man ser på er det enten 1, 2 eller 3.
Nope, det er endast OY-KHU som er aktiv..Tror det er 3 MD-87 igjen i SAS som er aktive...
SE-DIB, SE-DIP og OY-KHU hvis jeg ikke tar feil?
SE-DIP withdrawn for use 30-04-2012
SE-DIK er en MD-82 och er aktiv på CPH.SE-DIK ferried 29-30may12 OSL-KEF-BGR-IGM, for Allegiant Air for part-out & scrap (SAS9198)
Får egentlig SAS noe penger for å skrote MD'ene?
Det skulle selvfølgelig være SE-DMK, har rettet den posten.SE-DIK er en MD-82 och er aktiv på CPH.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.