Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ser LN-TUM gikk til NWI i dag. Er det vedlikehold eller for hugging?
Ser LN-TUM gikk til NWI i dag. Er det vedlikehold eller for hugging?
I følge Planespotters så er den nå ute av flåten.
Ser LN-TUM gikk til NWI i dag. Er det vedlikehold eller for hugging?
Ser LN-TUM gikk til NWI i dag. Er det vedlikehold eller for hugging?
SE-RER på väg från ARN som SK9222, utfasning eller testflygning?
Jeg kan se denne kommer retur fra Norwich, hva har den lavet der?![]()
https://gyazo.com/6696b6c410821e8934194965f37b283f
Jeg kan se denne kommer retur fra Norwich, hva har den lavet der?![]()
https://gyazo.com/6696b6c410821e8934194965f37b283f
https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=150078KLM sitt britiske datterselskap i Norwich, KLM UK Engineering, skal fremover stå for tungt vedlikehold av SAS sin 737 flåte.
Om dette er i tillegg til TLL og SNN, eller istedet for vet jeg ikke
https://check-in.dk/sas-forlaenger-aftale-med-klm/
Det skandinaviske flyselskab har således underskrevet en ny kontrakt med KLM UK Engineering om vedligeholdelse af Boeing 737NG-fly. Der er specifikt tale om en heavy maintenance-kontrakt med indhold af Airframe Maintenance Support, der består af vedligehold af flyenes skrog.
(Alt LT)SK9125 OSL0930 - 1050DGX 02DES20
SE-RJX flys nå fra SVG til OSL. Skal den fases ut eller blir det 737 med nye farger i drift igjen?
SE-RJR fyker til DGX 2. desember for retur til utleier, om den skal skrapes eller om den går videre til annen operatør har jeg ingen anelse om.
(Alt LT)SK9125 OSL0930 - 1050DGX 02DES20
SK9125 OSL0930 - 1050DGX 08DES20
Boeing 737 -76N 33420 1459 SE-RJR SAS ferried 08dec20 OSL-DGX, for part-out & scrap
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.