Ser LN-TUM gikk til NWI i dag. Er det vedlikehold eller for hugging?
Ser LN-TUM gikk til NWI i dag. Er det vedlikehold eller for hugging?
I følge Planespotters så er den nå ute av flåten.
Ser LN-TUM gikk til NWI i dag. Er det vedlikehold eller for hugging?
Ser LN-TUM gikk til NWI i dag. Er det vedlikehold eller for hugging?
SE-RER på väg från ARN som SK9222, utfasning eller testflygning?
Jeg kan se denne kommer retur fra Norwich, hva har den lavet der?![]()
https://gyazo.com/6696b6c410821e8934194965f37b283f
Jeg kan se denne kommer retur fra Norwich, hva har den lavet der?![]()
https://gyazo.com/6696b6c410821e8934194965f37b283f
https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=150078KLM sitt britiske datterselskap i Norwich, KLM UK Engineering, skal fremover stå for tungt vedlikehold av SAS sin 737 flåte.
Om dette er i tillegg til TLL og SNN, eller istedet for vet jeg ikke
https://check-in.dk/sas-forlaenger-aftale-med-klm/
Det skandinaviske flyselskab har således underskrevet en ny kontrakt med KLM UK Engineering om vedligeholdelse af Boeing 737NG-fly. Der er specifikt tale om en heavy maintenance-kontrakt med indhold af Airframe Maintenance Support, der består af vedligehold af flyenes skrog.
(Alt LT)SK9125 OSL0930 - 1050DGX 02DES20
SE-RJX flys nå fra SVG til OSL. Skal den fases ut eller blir det 737 med nye farger i drift igjen?
SE-RJR fyker til DGX 2. desember for retur til utleier, om den skal skrapes eller om den går videre til annen operatør har jeg ingen anelse om.
(Alt LT)SK9125 OSL0930 - 1050DGX 02DES20
SK9125 OSL0930 - 1050DGX 08DES20
Boeing 737 -76N 33420 1459 SE-RJR SAS ferried 08dec20 OSL-DGX, for part-out & scrap
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.