• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS og utfasingen av 737-700

I følge Planespotters så er den nå ute av flåten.

De har nok kanskje tatt til seg info fra Skyliner...
Skyliner ser ut til å trekke konklusjonener litt for raskt den siste tida.

Ligger som tidligere nevnt inn flere 737-700/-800 tur/retur NWI i tida fremover.
 
6696b6c410821e8934194965f37b283f
Jeg kan se denne kommer retur fra Norwich, hva har den lavet der?

https://gyazo.com/6696b6c410821e8934194965f37b283f
 
Gjentar posten om SAS sin avtale med KLM Engineering på NWI.
KLM sitt britiske datterselskap i Norwich, KLM UK Engineering, skal fremover stå for tungt vedlikehold av SAS sin 737 flåte.

Om dette er i tillegg til TLL og SNN, eller istedet for vet jeg ikke

https://check-in.dk/sas-forlaenger-aftale-med-klm/

Det skandinaviske flyselskab har således underskrevet en ny kontrakt med KLM UK Engineering om vedligeholdelse af Boeing 737NG-fly. Der er specifikt tale om en heavy maintenance-kontrakt med indhold af Airframe Maintenance Support, der består af vedligehold af flyenes skrog.
https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=150078
 
SE-RJR fyker til DGX 2. desember for retur til utleier, om den skal skrapes eller om den går videre til annen operatør har jeg ingen anelse om.
SK9125 OSL0930 - 1050DGX 02DES20
(Alt LT)
 
SE-RJX flys nå fra SVG til OSL. Skal den fases ut eller blir det 737 med nye farger i drift igjen?
 
SE-RJX flys nå fra SVG til OSL. Skal den fases ut eller blir det 737 med nye farger i drift igjen?


RJX skal gå en stund til, så den får nok litt puss og stell på OSL før den får lufte seg litt


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Top