ferried 24jan11 TLV-DUB for paint into all white on return to lessor
Leiekontrakten har vel gått ut, uten at SAS har valgt å fornye den, men de tar den vel inn igjen til sommeren, kjenner jeg dem rettDisse 400-maskinene er meget behagelige å reise med, men har forståelse for at SAS faser ut 737 Classics - bare synd det ikke er noen erstattere på vei ...
Så også at LN-RCW fløy som SK9127 OSL-SNN i går kveld, skal den kun på C-check, eller skal den også ut av flåten?
LN-BUF i Dublin inte bara för målning utan också reconfiguration till 165 seats eller vad hade den tidigare ?
ALLE -405 hadde 156 seter ved levering til BU. Dette ble endret til 150 før SAS kom inn i bildet, tidspunktet har jeg ikke nøyaktig, men SAS hadde intet med dette å gjøre.
Om den kommer tilbake nymalt og med nye seter, kan det jo tyde på at leiekontrakten er fornyet.
Varifrån kommer uppgiften om att leiekontraktet för LN-BUF skulle ha gått ut ? Även om det stått så på Skyliner tror jag inte man kan uppfatta det som korrekt.
Som alle -405 (og -505) har den Recaro-seter - typebetegnelse vet jeg ikke - med forbehold om at SAS har gjort en endring her, noe jeg finner lite sannsynlig. Men nå er det vel fire år siden jeg hadde fingrene i disse gamle gode, så...
Uansett kan omlakkering til nye SAS-farger og endringer i setekonfigurasjonen, være et tegn på at SAS vil beholde maskinen en stund til?
I vilken version flög LN-BUF , hos SAS , före maintenance check i TLV , 150 eller 156 seats ?
Så også at LN-RCW fløy som SK9127 OSL-SNN i går kveld, skal den kun på C-check, eller skal den også ut av flåten?
Og det er vel samme pilotene som fløy over med LN-RCW som skal med LN-BUF til OSL tenker jeg siden departure er fra Dublin klokken 0420, og de skulle lande på SNN rundt 0045. Hvordan i all verden kommer de seg til DUB på knappe 3 timer? bil?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.