Re: Utfasing av 737-400 og 737-500 fra SAS?
Er 737-700 og 737-800 maskinene som har blitt levert gjennom fjoråret helt eller delvis ment som erstatning for de gjenværende 737-400 og 737-500 (har SAS forresten ytterligere ordrer på 737 NG), eller er det ett fremtidig prosjekt med narrowbody maskiner som fortsatt bare er på tegnebrettet du sikter til? Isåfall vil vel 737-400 fortsatt bli å se i SAS-farger i en god del år framover?
-400 er maskinen med de mest behagelige setene. De blir å se til 'neste generasjon' narrowbody blir innkjøpt og innfaset. Når det blir? Det vet vi ikke ....![]()
Er 737-700 og 737-800 maskinene som har blitt levert gjennom fjoråret helt eller delvis ment som erstatning for de gjenværende 737-400 og 737-500 (har SAS forresten ytterligere ordrer på 737 NG), eller er det ett fremtidig prosjekt med narrowbody maskiner som fortsatt bare er på tegnebrettet du sikter til? Isåfall vil vel 737-400 fortsatt bli å se i SAS-farger i en god del år framover?