Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
ferried 24jan11 TLV-DUB for paint into all white on return to lessor
Leiekontrakten har vel gått ut, uten at SAS har valgt å fornye den, men de tar den vel inn igjen til sommeren, kjenner jeg dem rettDisse 400-maskinene er meget behagelige å reise med, men har forståelse for at SAS faser ut 737 Classics - bare synd det ikke er noen erstattere på vei ...
Så også at LN-RCW fløy som SK9127 OSL-SNN i går kveld, skal den kun på C-check, eller skal den også ut av flåten?
LN-BUF i Dublin inte bara för målning utan också reconfiguration till 165 seats eller vad hade den tidigare ?
ALLE -405 hadde 156 seter ved levering til BU. Dette ble endret til 150 før SAS kom inn i bildet, tidspunktet har jeg ikke nøyaktig, men SAS hadde intet med dette å gjøre.
Om den kommer tilbake nymalt og med nye seter, kan det jo tyde på at leiekontrakten er fornyet.
Varifrån kommer uppgiften om att leiekontraktet för LN-BUF skulle ha gått ut ? Även om det stått så på Skyliner tror jag inte man kan uppfatta det som korrekt.
Som alle -405 (og -505) har den Recaro-seter - typebetegnelse vet jeg ikke - med forbehold om at SAS har gjort en endring her, noe jeg finner lite sannsynlig. Men nå er det vel fire år siden jeg hadde fingrene i disse gamle gode, så...
Uansett kan omlakkering til nye SAS-farger og endringer i setekonfigurasjonen, være et tegn på at SAS vil beholde maskinen en stund til?
I vilken version flög LN-BUF , hos SAS , före maintenance check i TLV , 150 eller 156 seats ?
Så også at LN-RCW fløy som SK9127 OSL-SNN i går kveld, skal den kun på C-check, eller skal den også ut av flåten?
Og det er vel samme pilotene som fløy over med LN-RCW som skal med LN-BUF til OSL tenker jeg siden departure er fra Dublin klokken 0420, og de skulle lande på SNN rundt 0045. Hvordan i all verden kommer de seg til DUB på knappe 3 timer? bil?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.