Virker/oppdateres checkmytrip.com helt til gate stenger?
Det er min erfaring ja, ser ofte noen forandringer rett før flighten.
Virker/oppdateres checkmytrip.com helt til gate stenger?
Nei, purring er sendt, håper de snart har noe til oss. Det trenger ikke å være på BAs nivå.Er det bare meg som synes det nå hadde vært rimelig med hvertfall en liten oppdatering fra SAS?
Er det bare meg som synes det nå hadde vært rimelig med hvertfall en liten oppdatering fra SAS?
Nei, purring er sendt, håper de snart har noe til oss. Det trenger ikke å være på BAs nivå.![]()
Synes kanskje dette var i overkant for én Emerald, resten statusløse. :lol: Har BA-ekspertene her (Fnate, Discus, KristianSk, andre?) sett noe lignende?
Trodde ikke BA drev med seatblock, men det er jo noe alle veldreide selskaper bør drive med![]()
Semi relatert, og et spørsmål jeg håpte jeg aldri skulle trenge svaret på; både Brussels Airlines & KLM vil kunne være alternativer på mine mest trafikkerte reiseruter. Vet noen av dere om dissse opererer med soft block for sine statusmedlemmer?
Interessant nok - da de faktisk gikk tilbake til dette etter å ha eksprimentert en stund med også midtseter i business ("Europe Select").KLM hae ingen form for softblock for gull. Kun ledig midtsete i business.
Husk å takke SAS personlig via en epost til CR. Sjansen for at de lytter til det du sier vil jeg anse som ganske stor.Takk til SAS for denne.
Takk til SAS for denne.
Saken nevnt over her er trist, mulig at det var en menneskelig feil som plasserte en svett danske ved siden av pandion i pluss?
Takk til SAS for denne.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.